wijze woorden julio...waren ze allemaal maar zo wijs vandaag.Julio schreef:Zolang er nog geen overlast o.i.d wordt veroorzaakt, lijkt 't mij geen probleem...anoniem schreef:Nogmaals, zelf train ik herders en snap dat dit met het werk te maken heeft, maar doe dit niet zo openbaar.
Optreden van politieagenten
Moderator: Moderatorteam
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
anoniem TS
- Infopolitie Gast
Heren, heren. daarom is de mededeling van mij ook uit alle respect. Maar u snapt misschien dat het zo openbaar optreden misschien voor rare verhalen en vragen gaat zorgen.
Hierdoor dus mijn reactie.
Nogmaals, ik ben hier niet om personen af te zeiken.
En uitteraard wat de andere randomstandigheden (overtredingen) betreft, kan je niet voor elk wissewasse een prent uitdelen.
Maar als burger ga je je dan toch soms afvragen hoe en wat voor taakverdelingen er precies binnen het korps landelijke politiediensten zijin.
Hierdoor dus mijn reactie.
Nogmaals, ik ben hier niet om personen af te zeiken.
En uitteraard wat de andere randomstandigheden (overtredingen) betreft, kan je niet voor elk wissewasse een prent uitdelen.
Maar als burger ga je je dan toch soms afvragen hoe en wat voor taakverdelingen er precies binnen het korps landelijke politiediensten zijin.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Oooh...het was KLPD...anoniem schreef:
Kan Dino ook al bijten eigenlijk? wow..de eerste surveillancekat......zp zie je maar weer: KLPD vooruitstrevend als altijd.
-
anoniem TS
- Infopolitie Gast