Optreden van politieagenten

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

Julio schreef:
anoniem schreef:Nogmaals, zelf train ik herders en snap dat dit met het werk te maken heeft, maar doe dit niet zo openbaar.
Zolang er nog geen overlast o.i.d wordt veroorzaakt, lijkt 't mij geen probleem...
wijze woorden julio...waren ze allemaal maar zo wijs vandaag.
anoniem TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door anoniem »

Heren, heren. daarom is de mededeling van mij ook uit alle respect. Maar u snapt misschien dat het zo openbaar optreden misschien voor rare verhalen en vragen gaat zorgen.
Hierdoor dus mijn reactie.

Nogmaals, ik ben hier niet om personen af te zeiken.

En uitteraard wat de andere randomstandigheden (overtredingen) betreft, kan je niet voor elk wissewasse een prent uitdelen.

Maar als burger ga je je dan toch soms afvragen hoe en wat voor taakverdelingen er precies binnen het korps landelijke politiediensten zijin.
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

anoniem schreef:
Maar als burger ga je je dan toch soms afvragen hoe en wat voor taakverdelingen er precies binnen het korps landelijke politiediensten zijin.
Oooh...het was KLPD...;-) Vandaar dat Koen niet online is, die zit in het pak..;-)

Kan Dino ook al bijten eigenlijk? wow..de eerste surveillancekat......zp zie je maar weer: KLPD vooruitstrevend als altijd.
anoniem TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door anoniem »

Dus sorry voor alle commotie. Maar wel fijn om te horen hoe die en gene er over denken
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

Voordat het ontaard in van alles en nog wat besluit ik deze topic te sluiten.
Mocht de TS nog willen reageren kan hij mij een mailtje sturen.
Gesloten