Optreden van politieagenten

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

anoniem TS
Infopolitie Gast

Optreden van politieagenten

Ongelezen bericht door anoniem »

Vandaag 2/7/05 tussen 22.45 en 23.05 heb ik iets meest merkwaardigs meegemaakt.
In het tijdsbestek van 20 min. vinden 2 k-9 agenten het blijkbaar belangrijker om stoer een deel van een pak (pakwerker) aan te doen en vervolgens om de beurt hun honden op zichzelf los te laten. (Hier heb ik wel respect voor, maar niet tijdens een dienst). Om dan vervolgens ook nog eens een fotoshoot te doen en wel door een blonde agente die deze dienst blijkbaar meedraait.
Het mooiste is nog tijdens deze show, vinden wel geteld 12 overtredingen plaats van weggebruikers in een diversiteit van zonder licht rijden tot hoge snelheden rijden over een weg waar maar 50 is toegestaan.

Graag uw meningen!
anoniem TS
Infopolitie Gast

idem

en dan nog niet gesproken over de hoge nood van 1 van de agenten.
Ik dacht toch echt dat wij een prent krijgen voor wildplassen
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Re: Optreden van politieagenten

Ongelezen bericht door Julio »

anoniem schreef: Graag uw meningen!
Als dit verhaal klopt, zou u een klacht in kunnen dienen bij het betreffende korps. Maar wat schiet u er zelf mee op??
anoniem TS
Infopolitie Gast

idem

Om inderdaad een klacht in te dienen vind ik zelf wel net even te ver gaan. Wel de meldkamer gebeld, dat het voor publiek een beetje raar staat en ze zijn idd vertrokken.

Maar het is gewoon even mijn mening om gal te spuien om iets wat ik hoogst merkwaardig vind.
Daar het korps zhz al recentelijk ontslagen heeft gehad met het in diensttijd steden tripjes maken....
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

Ben jij wezen vragen of zij op dat moment in dienst waren en waarom ze dat aan het doen waren ???
anoniem TS
Infopolitie Gast

nou het lijkt mij als je een melding krijgt, dat je dienst hebt, maar ben het niet persoonlijk wezen vragen daar de honden niet echt lief waren
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

anoniem schreef:Vandaag 2/7/05 tussen 22.45 en 23.05 heb ik iets meest merkwaardigs meegemaakt.
In het tijdsbestek van 20 min. vinden 2 k-9 agenten het blijkbaar belangrijker om stoer een deel van een pak (pakwerker) aan te doen en vervolgens om de beurt hun honden op zichzelf los te laten. (Hier heb ik wel respect voor, maar niet tijdens een dienst). Om dan vervolgens ook nog eens een fotoshoot te doen en wel door een blonde agente die deze dienst blijkbaar meedraait.
Het mooiste is nog tijdens deze show, vinden wel geteld 12 overtredingen plaats van weggebruikers in een diversiteit van zonder licht rijden tot hoge snelheden rijden over een weg waar maar 50 is toegestaan.

Graag uw meningen!

ja en wat wilt u hiermee bereiken. De foto's buiten beschouwing gelaten, wordt wel degelijk ook het pakwerk zoveel mogelijk in de praktijk/dienstverband meegenomen. Is of kan een normale zaak zijn.

Heeft u ook de moeite genomen om de agenten in kwestie aan te spreken en te vragen hoe of wat?

mashi
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Re: idem

Ongelezen bericht door mashi »

anoniem schreef:Om inderdaad een klacht in te dienen vind ik zelf wel net even te ver gaan. Wel de meldkamer gebeld, dat het voor publiek een beetje raar staat en ze zijn inderdaad vertrokken.

Maar het is gewoon even mijn mening om gal te spuien om iets wat ik hoogst merkwaardig vind.
Daar het korps zhz al recentelijk ontslagen heeft gehad met het in diensttijd steden tripjes maken....
Deze tripjes hadden niets met het werk te maken. Hetgeen u toeschouwer van bent geweest wel. De honden blijven scherp en worden zo toch weer even getraind! :wink:

gr, mahi
Thijs TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Thijs »

Ik weet niet wat er allemaal is gebeurt voor dat je die agenten daar hebt gezien, maar soms moeten honden even bijten als ze een hele dag opgefokt zijn en niet hebben kunnen bijten. Doggieman weet er meer van, dus misschien kan hij er iets over zeggen.
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

anoniem schreef:Vandaag 2/7/05 tussen 22.45 en 23.05 heb ik iets meest merkwaardigs meegemaakt.
In het tijdsbestek van 20 min. vinden 2 k-9 agenten het blijkbaar belangrijker om stoer een deel van een pak (pakwerker) aan te doen en vervolgens om de beurt hun honden op zichzelf los te laten. (Hier heb ik wel respect voor, maar niet tijdens een dienst).
wat is er mis mee om dit tijdens een dienst te doen? trainen gebeurt ook in diensttijd, en mag tijdens de dienst. als een hond opgefokt is kan ie zo even tot rust gebracht worden. dus zo vreemd is dit niet. ze worden nl betaald om de hond te trainen en in te zetten.
Om dan vervolgens ook nog eens een fotoshoot te doen en wel door een blonde agente die deze dienst blijkbaar meedraait.
En.....mag dit niet dan?
Beetje ver gezocht niet om dat als argument te gebruiken? Dus iedere diender die een verkeersovertreding ziet en er niet voor schrijft is een foute diender dus? Eer je oordeelt zou je je eens moeten en kunnen verdiepen in de taken van een hondengeleider en de werkwijzen van de politie.

Kortom....leuk dat je het hier meldt, maar ik zou er niet zo moeilijk over doen.

Weet je wat pas erg is? Mensen die een meldkamer bellen om te klagen......dat is pas erg. Dat zijn dezelfde mensen die als ze in de shit zitten smeken of de politie alsjeblieft kan komen...en daar zijn we dan wel goed voor. Sorry hoor .....
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Geslacht:

Het is niet om u af te zeiken o.i.d, maar omdat we niet weten wat er zich afspeelde, kan er ook geen pasklaar antwoord op worden gegeven. Zoals in bovenstaande posting's wordt beschreven.
anoniem TS
Infopolitie Gast

daar de personen in kwestie geen antwoord gaven, durf ik niet te zeggen wat de meningen waren.

Maar het is en blijft een feit, dat ik niets tegen de politie heb en daarom ook zeker niet een klacht indien.

Maar wat mij zeer irriteerd is de mate van optreden en reageren.

Nogmaals, zelf train ik herders en snap dat dit met het werk te maken heeft, maar doe dit niet zo openbaar.
Walter TS
Infopolitie Gast

anoniem schreef:nou het lijkt mij als je een melding krijgt, dat je dienst hebt, maar ben het niet persoonlijk wezen vragen daar de honden niet echt lief waren
...ik zeg niks maar op afstand staan oordelen is dan wel erg makkelijk he.....straks zeg je nog wat wij hie rniet lief voor je zijn en ga je weer 0900 bellen.

@thijs: wat je zegt over dat opgefokte en het afreageren klopt helemaal hoor. gebeurt wel vaker.
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Geslacht:

anoniem schreef:Nogmaals, zelf train ik herders en snap dat dit met het werk te maken heeft, maar doe dit niet zo openbaar.
Zolang er nog geen overlast o.i.d wordt veroorzaakt, lijkt 't mij geen probleem...
Walter TS
Infopolitie Gast

anoniem schreef:Maar het is en blijft een feit, dat ik niets tegen de politie heb en daarom ook zeker niet een klacht indien.
of omdat je weet dat je klacht meteen de vuilnisbak in gaat gezien de pietluttigheid......?
Maar wat mij zeer irriteerd is de mate van optreden en reageren.
je moet nog een boel leren
Nogmaals, zelf train ik herders en snap dat dit met het werk te maken heeft, maar doe dit niet zo openbaar.
oordeel en veroordeel dan niet aub.
Gesloten