Optreden van politieagenten
Moderator: Moderatorteam
-
anoniem TS
- Infopolitie Gast
Optreden van politieagenten
Vandaag 2/7/05 tussen 22.45 en 23.05 heb ik iets meest merkwaardigs meegemaakt.
In het tijdsbestek van 20 min. vinden 2 k-9 agenten het blijkbaar belangrijker om stoer een deel van een pak (pakwerker) aan te doen en vervolgens om de beurt hun honden op zichzelf los te laten. (Hier heb ik wel respect voor, maar niet tijdens een dienst). Om dan vervolgens ook nog eens een fotoshoot te doen en wel door een blonde agente die deze dienst blijkbaar meedraait.
Het mooiste is nog tijdens deze show, vinden wel geteld 12 overtredingen plaats van weggebruikers in een diversiteit van zonder licht rijden tot hoge snelheden rijden over een weg waar maar 50 is toegestaan.
Graag uw meningen!
In het tijdsbestek van 20 min. vinden 2 k-9 agenten het blijkbaar belangrijker om stoer een deel van een pak (pakwerker) aan te doen en vervolgens om de beurt hun honden op zichzelf los te laten. (Hier heb ik wel respect voor, maar niet tijdens een dienst). Om dan vervolgens ook nog eens een fotoshoot te doen en wel door een blonde agente die deze dienst blijkbaar meedraait.
Het mooiste is nog tijdens deze show, vinden wel geteld 12 overtredingen plaats van weggebruikers in een diversiteit van zonder licht rijden tot hoge snelheden rijden over een weg waar maar 50 is toegestaan.
Graag uw meningen!
Re: Optreden van politieagenten
Als dit verhaal klopt, zou u een klacht in kunnen dienen bij het betreffende korps. Maar wat schiet u er zelf mee op??anoniem schreef: Graag uw meningen!
-
anoniem TS
- Infopolitie Gast
idem
Om inderdaad een klacht in te dienen vind ik zelf wel net even te ver gaan. Wel de meldkamer gebeld, dat het voor publiek een beetje raar staat en ze zijn idd vertrokken.
Maar het is gewoon even mijn mening om gal te spuien om iets wat ik hoogst merkwaardig vind.
Daar het korps zhz al recentelijk ontslagen heeft gehad met het in diensttijd steden tripjes maken....
Maar het is gewoon even mijn mening om gal te spuien om iets wat ik hoogst merkwaardig vind.
Daar het korps zhz al recentelijk ontslagen heeft gehad met het in diensttijd steden tripjes maken....
-
anoniem TS
- Infopolitie Gast
anoniem schreef:Vandaag 2/7/05 tussen 22.45 en 23.05 heb ik iets meest merkwaardigs meegemaakt.
Graag uw meningen!
ja en wat wilt u hiermee bereiken. De foto's buiten beschouwing gelaten, wordt wel degelijk ook het pakwerk zoveel mogelijk in de praktijk/dienstverband meegenomen. Is of kan een normale zaak zijn.
Heeft u ook de moeite genomen om de agenten in kwestie aan te spreken en te vragen hoe of wat?
mashi
Re: idem
Deze tripjes hadden niets met het werk te maken. Hetgeen u toeschouwer van bent geweest wel. De honden blijven scherp en worden zo toch weer even getraind!anoniem schreef:Om inderdaad een klacht in te dienen vind ik zelf wel net even te ver gaan. Wel de meldkamer gebeld, dat het voor publiek een beetje raar staat en ze zijn inderdaad vertrokken.
gr, mahi
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
wat is er mis mee om dit tijdens een dienst te doen? trainen gebeurt ook in diensttijd, en mag tijdens de dienst. als een hond opgefokt is kan ie zo even tot rust gebracht worden. dus zo vreemd is dit niet. ze worden nl betaald om de hond te trainen en in te zetten.anoniem schreef:Vandaag 2/7/05 tussen 22.45 en 23.05 heb ik iets meest merkwaardigs meegemaakt.
In het tijdsbestek van 20 min. vinden 2 k-9 agenten het blijkbaar belangrijker om stoer een deel van een pak (pakwerker) aan te doen en vervolgens om de beurt hun honden op zichzelf los te laten. (Hier heb ik wel respect voor, maar niet tijdens een dienst).
En.....mag dit niet dan?Om dan vervolgens ook nog eens een fotoshoot te doen en wel door een blonde agente die deze dienst blijkbaar meedraait.
Beetje ver gezocht niet om dat als argument te gebruiken? Dus iedere diender die een verkeersovertreding ziet en er niet voor schrijft is een foute diender dus? Eer je oordeelt zou je je eens moeten en kunnen verdiepen in de taken van een hondengeleider en de werkwijzen van de politie.Het mooiste is nog tijdens deze show, vinden wel geteld 12 overtredingen plaats van weggebruikers in een diversiteit van zonder licht rijden tot hoge snelheden rijden over een weg waar maar 50 is toegestaan.
Kortom....leuk dat je het hier meldt, maar ik zou er niet zo moeilijk over doen.
Weet je wat pas erg is? Mensen die een meldkamer bellen om te klagen......dat is pas erg. Dat zijn dezelfde mensen die als ze in de shit zitten smeken of de politie alsjeblieft kan komen...en daar zijn we dan wel goed voor. Sorry hoor .....
-
anoniem TS
- Infopolitie Gast
daar de personen in kwestie geen antwoord gaven, durf ik niet te zeggen wat de meningen waren.
Maar het is en blijft een feit, dat ik niets tegen de politie heb en daarom ook zeker niet een klacht indien.
Maar wat mij zeer irriteerd is de mate van optreden en reageren.
Nogmaals, zelf train ik herders en snap dat dit met het werk te maken heeft, maar doe dit niet zo openbaar.
Maar het is en blijft een feit, dat ik niets tegen de politie heb en daarom ook zeker niet een klacht indien.
Maar wat mij zeer irriteerd is de mate van optreden en reageren.
Nogmaals, zelf train ik herders en snap dat dit met het werk te maken heeft, maar doe dit niet zo openbaar.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
...ik zeg niks maar op afstand staan oordelen is dan wel erg makkelijk he.....straks zeg je nog wat wij hie rniet lief voor je zijn en ga je weer 0900 bellen.anoniem schreef:nou het lijkt mij als je een melding krijgt, dat je dienst hebt, maar ben het niet persoonlijk wezen vragen daar de honden niet echt lief waren
@thijs: wat je zegt over dat opgefokte en het afreageren klopt helemaal hoor. gebeurt wel vaker.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
of omdat je weet dat je klacht meteen de vuilnisbak in gaat gezien de pietluttigheid......?anoniem schreef:Maar het is en blijft een feit, dat ik niets tegen de politie heb en daarom ook zeker niet een klacht indien.
je moet nog een boel lerenMaar wat mij zeer irriteerd is de mate van optreden en reageren.
oordeel en veroordeel dan niet aub.Nogmaals, zelf train ik herders en snap dat dit met het werk te maken heeft, maar doe dit niet zo openbaar.