gezocht

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Dirk TS
Infopolitie Gast

gezocht

Ongelezen bericht door Dirk »

Ik heb nog 2x 100 dagen uitstaan en wil die ook wel uitzitten maar wil daarover graag een afspraak maken met justitie over wanneer ik me moet melden. Ik weet ook niet of ik hiervoor op dit moment wordt gezocht, daar ik ben verhuisd en niets meer heb gehoord. Wat is hiervoor de procedure en kan je er ook achter komen of je inmiddels gesignaleerd staat?
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

Je kan er een telefoontje aan wagen.

Als je echter gesignaleerd staat dan kan je dus op het meest ongelukkige moment achterover getrokken worden en dan zal er zeker geen discussie mogelijk zijn.
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Ik zou even telefonisch kontakt opnemen met de betex van de betreffende regio. Ik verwacht niet dat ze de eventuele signalering intrekken, maar je kan natuurlijk altijd afspraken maken om je te komen melden.

gr, mashi
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

mja is wel een idee gaat over 2 zaken van 3 jaar geleden inmiddels...had van justitie uitstel gekregen tot half januari dit jaar....maar daarna niets vernomen....ga wel eens bellen
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Vraagje namens onwetenden.

Wat is betex?
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Dat is in Haaglanden de afdeling die alle vonnissen administratief verwerkt en daar bij ook nog eens zo nu en dan bij de Principalen aan de bel gaat om de wanbetaler naar binnen te trekken.

gr, Mashi
Mo TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mo »

Als u de wens heeft deze dagen op een bepaald tijdstip uit te zitten, valt dit onder gratie en cassatie van het ministerie van Justitie.
Neem telefonisch contact op met Justitie en vraag naar de procedure en wat u precies zult moeten doen.

Of lees en print:

http://www.justitie.nl/images/gratiefor ... -35402.pdf

U zult echter wel een goed argument met feiten en bewijzen moeten hebben voor de reden waarom u niet nu de dagen kunt uitzitten.
U kunt zelf dit verzoek indienen en in alle redelijkheid zal er naar gekeken worden.

Gr
Mo
Gesloten