gezocht
Moderator: Moderatorteam
-
Dirk TS
- Infopolitie Gast
gezocht
Ik heb nog 2x 100 dagen uitstaan en wil die ook wel uitzitten maar wil daarover graag een afspraak maken met justitie over wanneer ik me moet melden. Ik weet ook niet of ik hiervoor op dit moment wordt gezocht, daar ik ben verhuisd en niets meer heb gehoord. Wat is hiervoor de procedure en kan je er ook achter komen of je inmiddels gesignaleerd staat?
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Je kan er een telefoontje aan wagen.
Als je echter gesignaleerd staat dan kan je dus op het meest ongelukkige moment achterover getrokken worden en dan zal er zeker geen discussie mogelijk zijn.
Als je echter gesignaleerd staat dan kan je dus op het meest ongelukkige moment achterover getrokken worden en dan zal er zeker geen discussie mogelijk zijn.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Mo TS
- Infopolitie Gast
Als u de wens heeft deze dagen op een bepaald tijdstip uit te zitten, valt dit onder gratie en cassatie van het ministerie van Justitie.
Neem telefonisch contact op met Justitie en vraag naar de procedure en wat u precies zult moeten doen.
Of lees en print:
http://www.justitie.nl/images/gratiefor ... -35402.pdf
U zult echter wel een goed argument met feiten en bewijzen moeten hebben voor de reden waarom u niet nu de dagen kunt uitzitten.
U kunt zelf dit verzoek indienen en in alle redelijkheid zal er naar gekeken worden.
Gr
Mo
Neem telefonisch contact op met Justitie en vraag naar de procedure en wat u precies zult moeten doen.
Of lees en print:
http://www.justitie.nl/images/gratiefor ... -35402.pdf
U zult echter wel een goed argument met feiten en bewijzen moeten hebben voor de reden waarom u niet nu de dagen kunt uitzitten.
U kunt zelf dit verzoek indienen en in alle redelijkheid zal er naar gekeken worden.
Gr
Mo