procentueel slagingskans en kans op baan

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Amber de Reuver TS
Infopolitie Gast

procentueel slagingskans en kans op baan

Ongelezen bericht door Amber de Reuver »

Van u wil ik vernemen, wat de kans is dat na voltooiing van mijn opleiding als assistent politiemedewerker, aangenomen wordt voor de politieopleiding. Uiteindelijk wil ik toch politieagent worden en als ik de opleidingen bij u doe en er wordt geen garantie gegeven voor een baan dan kan ik het op een andere manier proberen.
Hopelijk mag ik zo spoedig mogelijk van u horen.
Met vriendelijke groet,
Amber de Reuver uit Zierikzee
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

denk niet dat er percentages te geven zijn.
hangt helemaal af van je kwaliteiten en je vaardigheden en dus hoe je baas over je denkt. of hij denkt dat je het wel of niet aankan. Dat natuurlijk icm met het sollicitatiegesprek evt voor niv 3 of niv 4.

Lijkt mij.......
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Da tklopt, je wordt nlm ook weer door de mangel gehaald alszijnde een "gewone" sollicitant. Je functioneringsgesprekken als medewerker niveau 2 kunnen natuurlijk wel bijdragen aan een succesvolle sollicitatie.

Er bestaat sedert kort een verkorte opleiding om niveau 2 naar niveau 3 op te leiden. Je krijgt daarbij enkele vrijstellingen door reeds verworven competenties. Ook duurt de opleiding aanmerkelijk korter, ik dacht 1 jaar, moet ik voor de zekerheid nog even nazien. Dus is wel flink aanpoten.

gr, mashi
Gesloten