Van u wil ik vernemen, wat de kans is dat na voltooiing van mijn opleiding als assistent politiemedewerker, aangenomen wordt voor de politieopleiding. Uiteindelijk wil ik toch politieagent worden en als ik de opleidingen bij u doe en er wordt geen garantie gegeven voor een baan dan kan ik het op een andere manier proberen.
Hopelijk mag ik zo spoedig mogelijk van u horen.
Met vriendelijke groet,
Amber de Reuver uit Zierikzee
procentueel slagingskans en kans op baan
Moderator: Moderatorteam
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Da tklopt, je wordt nlm ook weer door de mangel gehaald alszijnde een "gewone" sollicitant. Je functioneringsgesprekken als medewerker niveau 2 kunnen natuurlijk wel bijdragen aan een succesvolle sollicitatie.
Er bestaat sedert kort een verkorte opleiding om niveau 2 naar niveau 3 op te leiden. Je krijgt daarbij enkele vrijstellingen door reeds verworven competenties. Ook duurt de opleiding aanmerkelijk korter, ik dacht 1 jaar, moet ik voor de zekerheid nog even nazien. Dus is wel flink aanpoten.
gr, mashi
Er bestaat sedert kort een verkorte opleiding om niveau 2 naar niveau 3 op te leiden. Je krijgt daarbij enkele vrijstellingen door reeds verworven competenties. Ook duurt de opleiding aanmerkelijk korter, ik dacht 1 jaar, moet ik voor de zekerheid nog even nazien. Dus is wel flink aanpoten.
gr, mashi