nu is mijn vraag kan dat zomaar na het ongeluk is er poliete bij geweest voor 5 min die hebben een verklaring van mij en van de tegen partij opgenomen en zijn toen weer gegaan
nu is het ook nog zo dat ik volgens mijn en velen anderen zelf niet fout zat en de tegen partij door rood moet zijn gereden met een veel te hogen snelheid
ik zal de situatie even uitlegen

bij groen licht ben ik de kruising op gegaan om links af te gaan
beiden kanten hebben gelijk groen
ik sta mindden op de kruising voorgesorteerd om links af te gaan ik moet dus wachten op het verkeer dat recht door gaat en rechts afslaat nu stopt het verkeer dat recht af gaat voor rood licht dus(zowel recht door als rechts af hebben het zelfde stoplicht) ik ga rijden als ik bijna de kruising over ben komt er een auto achter een busje uit die recht door gaat en mijn sprinter rechts achter schept waar door mijn sprinter drie kwart in de ronde gaat de tegen partij reed in een vitaro er is een flinke klap nodig om een sprinter 0.75 keer om zijn as te laten draaien en dat met een vitatro die moet dus wel harder gereden hebben dan de toegestane 50 km per uur
nu heb ik de bekeuring laten verlopen en laat het voor komen omdat ik er van overtuigd ben dat ik niet fout zat
nu begind moeders de vrouw te mouwen over het feit dat ik dat toch nooit win en dat ik dan wel eens vast gezet kan worden of het het bedrag x10 moet betalen
mvg j oudshoorn