Ik ben voornamelijk op zoek naar de kaarten van Kennemerland en Amsterdam Amstelland.
De website van Kennemerland werkt niet bij mij (ik kan geen links openen, want dan gaat hij terug naar de startpagina) en het kaartje dat op de site van AA staat word niet geopend.
Dus weten jullie nog een andere site waar ik deze kaartjes vandaan kan halen?
De lijst is niet helemaal correct, ik zocht de gemeente Aalburg. Volgens de lijst hoort deze bij Zeeland maar de gemeente Aalburg hoort toch echt in Brabant thuis.
De lijst is niet helemaal correct, ik zocht de gemeente Aalburg. Volgens de lijst hoort deze bij Zeeland maar de gemeente Aalburg hoort toch echt in Brabant thuis.
Dan zal het wel " Wijk aan aalburg zijn " en deze plaats ligt in de provincie Zeeland.
Dan zal het wel " Wijk aan aalburg zijn " en deze plaats ligt in de provincie Zeeland.
Ik kan het toch niet laten om te reageren maar Wijk aan Aalburg bestaat niet echt dat moet zijn Wijk EN Aalburg en dat ligt toch echt in Brabant hoor. Ben er zelfs geboren in de gemeente Aalburg
En zo komen de sporadische foutjes boven water. Top voor Leo om het direct aan te passen en compliment voor Aart dat hij er in slaagt een foutje te vinden U gaat door voor de koelkast
En zo komen de sporadische foutjes boven water. Top voor Leo om het direct aan te passen en compliment voor Aart dat hij er in slaagt een foutje te vinden U gaat door voor de koelkast
Hahaha bedankt voor het compliment maar ik was niet op zoek naar foutjes maar was nieuwsgierig waar mijn geboorte gemeente nu eigelijk onder valt.
Nu ik hier toch ben, ik ga me even registeren want op zoek naar info voor mijn studie kwam ik op deze goede site waar ik graag veel terug kom. Hulde aan de makers/bedenkers/onderhouders van de site
Aart vond 1 foutje, door de gemeentelijke herindeling her en der vond ik er ongeveer 50..