Politieregio's

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gast TS
Infopolitie Gast

Politieregio's

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben op zoek naar een kaart waar ik kan zien welke gemeentes er binnen een politieregio vallen. Die van Noord holland ziet er bijvoorbeeld zo uit:

http://www.politie.nl/Noord-Holland_Noo ... gebied.asp

Ik ben voornamelijk op zoek naar de kaarten van Kennemerland en Amsterdam Amstelland.

De website van Kennemerland werkt niet bij mij (ik kan geen links openen, want dan gaat hij terug naar de startpagina) en het kaartje dat op de site van AA staat word niet geopend.

Dus weten jullie nog een andere site waar ik deze kaartjes vandaan kan halen? :?:

Groeten Jan.
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

http://www.politie-amsterdam-amstelland ... fm?id=5048

misschien moet je ff plugins downloaden.

Kennemerland doet het hier ook niet. Site niet online denk ik.
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

De lijst van gemeenten binnen een regio is te bekijken op:

http://www.infopolitie.nl/wet/polwet/bijlage.php
Aart TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Aart »

Hoi

De lijst is niet helemaal correct, ik zocht de gemeente Aalburg. Volgens de lijst hoort deze bij Zeeland maar de gemeente Aalburg hoort toch echt in Brabant thuis.
Roberto TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roberto »

Aart schreef:Hoi

De lijst is niet helemaal correct, ik zocht de gemeente Aalburg. Volgens de lijst hoort deze bij Zeeland maar de gemeente Aalburg hoort toch echt in Brabant thuis.
Dan zal het wel " Wijk aan aalburg zijn " en deze plaats ligt in de provincie Zeeland.
Aart TS
Infopolitie Gast

Roberto schreef:
Aart schreef:Hoi

Dan zal het wel " Wijk aan aalburg zijn " en deze plaats ligt in de provincie Zeeland.
Ik kan het toch niet laten om te reageren maar Wijk aan Aalburg bestaat niet echt dat moet zijn Wijk EN Aalburg en dat ligt toch echt in Brabant hoor. Ben er zelfs geboren in de gemeente Aalburg
T-nus TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door T-nus »

Ik kan het toch niet laten om te reageren maar Wijk aan Aalburg bestaat niet echt dat moet zijn Wijk EN Aalburg en dat ligt toch echt in Brabant hoor.
Dat dacht ik dus ook. TS vroeg naar de plaats Aalburg, maar die kan ik zo 1,2,3 ook niet vinden. :wink:
thijeleo
In Memoriam
Agent

Nu klopt de lijst wel weer.
andre TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door andre »

thijeleo schreef:Nu klopt de lijst wel weer.
En zo komen de sporadische foutjes boven water. Top voor Leo om het direct aan te passen en compliment voor Aart dat hij er in slaagt een foutje te vinden :D U gaat door voor de koelkast 8)
Aart TS
Infopolitie Gast

andre schreef:
En zo komen de sporadische foutjes boven water. Top voor Leo om het direct aan te passen en compliment voor Aart dat hij er in slaagt een foutje te vinden :D U gaat door voor de koelkast 8)
Hahaha bedankt voor het compliment maar ik was niet op zoek naar foutjes maar was nieuwsgierig waar mijn geboorte gemeente nu eigelijk onder valt.

Nu ik hier toch ben, ik ga me even registeren want op zoek naar info voor mijn studie kwam ik op deze goede site waar ik graag veel terug kom. Hulde aan de makers/bedenkers/onderhouders van de site

Aart
thijeleo
In Memoriam
Agent

andre schreef:
Aart vond 1 foutje, door de gemeentelijke herindeling her en der vond ik er ongeveer 50.. :D
Gesloten