rangen
Moderator: Moderatorteam
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Re: rangen
Maak je geen zorgen, het enige wat bij ons verdwijnt zijn goede CAO's, secundaire arbeidsvoorwaarden en een goede ziektekostenverzekering.bart schreef:ik hoorde in de wandelgangen dat de rangen van de politie gaan veranderen of zelf verdwijnen. kunnen jullie mij iets meer vertellen hierover?
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
GRIJNZZZZZZZZZZZZZZZZZZgvdbor schreef:Maak je geen zorgen, het enige wat bij ons verdwijnt zijn goede CAO's, secundaire arbeidsvoorwaarden en een goede ziektekostenverzekering.bart schreef:ik hoorde in de wandelgangen dat de rangen van de politie gaan veranderen of zelf verdwijnen. kunnen jullie mij iets meer vertellen hierover?
-
Beamer TS
- Infopolitie Gast
Ja, dat laten verdwijnen van de rangen hebben ze ook al geprobeerd bij de grote reorganisatie, waarbij rijks- en gemeentepolitie werden opgeheven. Ze kwamen er al snel achter dat dat geen haalbare kaart was, omdat de politie nu eenmaal een sterk hierarchische organisatie is.
Mensen die dat soort voorstellen doen, zijn vaak niet geuniformeerde medewerkers, die niet aanvoelen hoe een en ander precies in elkaar zit. Is ook bijna niet uit te leggen.
Mensen die dat soort voorstellen doen, zijn vaak niet geuniformeerde medewerkers, die niet aanvoelen hoe een en ander precies in elkaar zit. Is ook bijna niet uit te leggen.
-
Martin TS
- Infopolitie Gast
En zo op den duur de hele politie, dan komt weer de macht van de sterkstegvdbor schreef: Maak je geen zorgen, het enige wat bij ons verdwijnt zijn goede CAO's, secundaire arbeidsvoorwaarden en een goede ziektekostenverzekering.
-
DaV TS
- Infopolitie Gast
http://www.infopolitie.nl/wet/polwet/h3.phpk a schreef:welke bevoegdheden heeft een assistent politiemedewerker eigelijk?