rangen

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
bart TS
Infopolitie Gast

rangen

Ongelezen bericht door bart »

ik hoorde in de wandelgangen dat de rangen van de politie gaan veranderen of zelf verdwijnen. kunnen jullie mij iets meer vertellen hierover?
Roland TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

Rangen verdwijnen? En dat je dan functiebenamingen krijgt? Nee hoor, dat denk ik niet. ik heb lang geleden al eens dit gerucht gehoord, maar het lijkt me sterk.

Hoewel assistent-politiemedewerker, politiemedewerker en all-roundpolitiemedewerker niet voor niets zullen zijn verzonnen.
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Re: rangen

Ongelezen bericht door gvdbor »

bart schreef:ik hoorde in de wandelgangen dat de rangen van de politie gaan veranderen of zelf verdwijnen. kunnen jullie mij iets meer vertellen hierover?
Maak je geen zorgen, het enige wat bij ons verdwijnt zijn goede CAO's, secundaire arbeidsvoorwaarden en een goede ziektekostenverzekering.
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

gvdbor schreef:
bart schreef:ik hoorde in de wandelgangen dat de rangen van de politie gaan veranderen of zelf verdwijnen. kunnen jullie mij iets meer vertellen hierover?
Maak je geen zorgen, het enige wat bij ons verdwijnt zijn goede CAO's, secundaire arbeidsvoorwaarden en een goede ziektekostenverzekering.
GRIJNZZZZZZZZZZZZZZZZZZ :D :D
Beamer TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Beamer »

Ja, dat laten verdwijnen van de rangen hebben ze ook al geprobeerd bij de grote reorganisatie, waarbij rijks- en gemeentepolitie werden opgeheven. Ze kwamen er al snel achter dat dat geen haalbare kaart was, omdat de politie nu eenmaal een sterk hierarchische organisatie is.

Mensen die dat soort voorstellen doen, zijn vaak niet geuniformeerde medewerkers, die niet aanvoelen hoe een en ander precies in elkaar zit. Is ook bijna niet uit te leggen.
Martin TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Martin »

gvdbor schreef: Maak je geen zorgen, het enige wat bij ons verdwijnt zijn goede CAO's, secundaire arbeidsvoorwaarden en een goede ziektekostenverzekering.
En zo op den duur de hele politie, dan komt weer de macht van de sterkste :evil:
Beamer TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Beamer »

Als dat zo is, ben ik al geëmigreerd...
k a TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door k a »

welke bevoegdheden heeft een assistent politiemedewerker eigenlijk?
DaV TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door DaV »

k a schreef:welke bevoegdheden heeft een assistent politiemedewerker eigelijk?
http://www.infopolitie.nl/wet/polwet/h3.php
Gesloten