lang haar
Moderator: Moderatorteam
-
AJ TS
- Infopolitie Gast
lang haar
Hallo,
Ik heb denk ik een beetje rare vraag want ik overweeg om mezelf aan te melden bij de politie-opleiding.. maar ik heb best wel lang haar (tot mijn shouders) en omdat ik nooit een mannelijke politie agent heb gezien met lang haar vraag ik me af of dat wel mag?
Groeten,
AJ
Ik heb denk ik een beetje rare vraag want ik overweeg om mezelf aan te melden bij de politie-opleiding.. maar ik heb best wel lang haar (tot mijn shouders) en omdat ik nooit een mannelijke politie agent heb gezien met lang haar vraag ik me af of dat wel mag?
Groeten,
AJ
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Er bestaan inderdaad geen 'strenge voorschriften' voor de haardracht. Netjes is het sleutelwoord...
Ik geloof wel dat veel korpsen een 'interne richtlijn' hebben dat 'zichtbare' piercings en tattoo's verboden zijn, maar ik heb daar geen ervaring mee...
Ik geloof wel dat veel korpsen een 'interne richtlijn' hebben dat 'zichtbare' piercings en tattoo's verboden zijn, maar ik heb daar geen ervaring mee...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
-
AJ TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
RaSa TS
- Infopolitie Gast
Ik kan mij niet voorstellen, dat je wordt afgewezen doordat je lang haar hebt. Maar gezien dat je ook zelf aangeeft, niet zoveel mannelijke politie agenten hebt gezien met lang haar, lijkt het mij verstandig om gewoon naar de kapper te gaan.
Onthoud "goed voorgedaan is half verkocht".
Het nadeel is hiervan, als je niet door de selectie procedure komt en wordt afgwezen, dan ben jij je lange haren kwijt en ook nog eens afgwezen.
Onthoud "goed voorgedaan is half verkocht".
Het nadeel is hiervan, als je niet door de selectie procedure komt en wordt afgwezen, dan ben jij je lange haren kwijt en ook nog eens afgwezen.
-
Roberto TS
- Infopolitie Gast
-
andre TS
- Infopolitie Gast
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
Roberto TS
- Infopolitie Gast
-
andre TS
- Infopolitie Gast
En hoe zit het dan met de damesRoberto schreef:Je hebt zelf een voorbeeldfunctie en daar horen naar mijn mening geen lange haren bij.
Kort geknipt en fris geschoren want je straalt wel enige representativiteit uit.
De burger onthoudt juist die ene agent met die lange haren als die andere twintig met een kort geknipt kapsel.