termijn ontvang rechtzaak

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

rai
Moderator
Moderator
KMAR
Geslacht: Man
Leeftijd: 52

Ongelezen bericht door rai »

gast schreef:Ja je hebt gelijk over dat gal spugen, was ook niet op de mensen hier bedoelt .. vind het gewoon vreemd hoelang iets kan duren, politie zal wel zelfde motto als mij hebben,, waarom vandaag doen wat morgen kan.
Er zijn hier alleen wel een boel mensen die in het dagelijkse leven werken bij de politie, en deze site er als hobby naast doen.
gast schreef:en ik snap dat van dat verkeersbord, maar wat als de getuigen je nou NIET het feit daadwerkelijk gepleegt zien hebben.. blijft er weinig over, tenzij ze gaan liegen natuurlijk.
Dat van die getuiges is alleen maar van toepassing op het door mij geschetste voorbeeld.
Daar we het door jou gestelde feit niet kennen en we het dossier niet kennen is het niet mogelijk hier inhoudelijk op in te gaan.

Maar er kunnen diverse dingen in het dossier staan die jij niet weet en wat toch een ronde zaak is.
Mocht het tot een rechtzaak komen krijg je vanzelf te horen wat er allemaal aan bewijs is.
Uiteindelijk is het aan de rechter om te bepalen of het bewijs hard genoeg is om jou te veroordelen.
Frankp
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Frankp »

Zover ik weet mogen ze het maximaal 2 jaar op zich laten wachten. Daarna is de zaak pas verlopen.
SWAT
24 uurs servicer
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Leeftijd: 64

Ongelezen bericht door SWAT »

Frankp schreef:Zover ik weet mogen ze het maximaal 2 jaar op zich laten wachten. Daarna is de zaak pas verlopen.
Inderdaad. Het is aan de officier van justitie om te bepalen of hij een verdachte strarechtelijk gaat vervolgen. Doet hij dat niet dan dient hij de verdachte hierover te informeren.
Gast
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

oke , maar wat si de gemiddelde tijd ongeveer tussen aanhouding en dan het bericht van hoe het verder gaat..
gvdbor
In Memoriam
In Memoriam

Ongelezen bericht door gvdbor »

Daar kan rustig een jaar overheen gaan.
thijeleo
In Memoriam
In Memoriam
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Hiermee is de vraag dus beantwoord en kan het topic gesloten worden.
Gesloten