Er zijn hier alleen wel een boel mensen die in het dagelijkse leven werken bij de politie, en deze site er als hobby naast doen.gast schreef:Ja je hebt gelijk over dat gal spugen, was ook niet op de mensen hier bedoelt .. vind het gewoon vreemd hoelang iets kan duren, politie zal wel zelfde motto als mij hebben,, waarom vandaag doen wat morgen kan.
Dat van die getuiges is alleen maar van toepassing op het door mij geschetste voorbeeld.gast schreef:en ik snap dat van dat verkeersbord, maar wat als de getuigen je nou NIET het feit daadwerkelijk gepleegt zien hebben.. blijft er weinig over, tenzij ze gaan liegen natuurlijk.
Daar we het door jou gestelde feit niet kennen en we het dossier niet kennen is het niet mogelijk hier inhoudelijk op in te gaan.
Maar er kunnen diverse dingen in het dossier staan die jij niet weet en wat toch een ronde zaak is.
Mocht het tot een rechtzaak komen krijg je vanzelf te horen wat er allemaal aan bewijs is.
Uiteindelijk is het aan de rechter om te bepalen of het bewijs hard genoeg is om jou te veroordelen.