schooltas?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Kijk o.a hier eens
linda20 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door linda20 »

Kale schreef:Als het dan toch een kadootje is kun je hem misschien een politie tas geven. Deze heb je in verschillende maten en uitvoeringen. Mooie tassen en erg handig om spullen in mee te nemen. Ook voor kleding en dergelijke. Je kan ze bestellen bij Technisch bureau Muller. Als je hun belt of mailt dan krijg je de catalogus thuis gestuurd.

groetjes Kale :wink:
Waar kan ik dat bureau vinden?
linda 20 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door linda 20 »

Guidoweb5 schreef:ik heb de eerste week een tas van het korps gekregen.

weliswaar komt er een hoop bende van BB maar een wettenboek, een kladblok, en een map met alle opdrachten heb je wel bij je hoor

iedereen in mijn klas loopt met die door het korps verstrekte tas!

misschien is een leuke sporttas een idee, aangezien je veel kleding, (sport, uniformen, jassen, truien) mee moet nemen
Dat is ook wel beter, maar ja weet niet in welk korps jij zit, want denk niet dat elk korps die krijgt! Ach we zien het wel bedankt voor je reactie!
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Doe nou gewoon een koppel van uncle mike doe je hem echt een enorm plezier mee!

mashi
linda 20 TS
Infopolitie Gast

mashi schreef:Doe nou gewoon een koppel van uncle mike doe je hem echt een enorm plezier mee!

mashi
Ik weet niet eens wat dat is! haha
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

check hier en hier
Laatst gewijzigd door Walter op 07 jul 2005, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

uncle mike is de bekende (kunstof) koppel met klittenband binnenriem die reeds 80% van de dienders draagt.

mashi
linda 20 TS
Infopolitie Gast

mashi schreef:Doe nou gewoon een koppel van uncle mike doe je hem echt een enorm plezier mee!

mashi
Ik heb het al gevonden! Dank je!
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

koppel

Speciaal voor de prikkers die totaal niet meer weten waar het over gaat;
Je hebt niet voldoende rechten om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
linda20 TS
Infopolitie Gast

Re: koppel

mashi schreef:Speciaal voor de prikkers die totaal niet meer weten waar het over gaat;
haha, ja sorry hoor ik heb er (nog) geen verstand van, dat komt vast wel naarmate hij langer op school zit!
linda20 TS
Infopolitie Gast

mashi schreef:Speciaal voor de prikkers die totaal niet meer weten waar het over gaat;
Maar krijg je dat ding dan niet standaard bij je uniform?
Walter TS
Infopolitie Gast

linda20 schreef:
haha, ja sorry hoor ik heb er (nog) geen verstand van, dat komt vast wel naarmate hij langer op school zit!
hij gaat je straks vast nog wel tot vervelens toe bijpraten..;-)

maak je borst maar nat.
linda 20 TS
Infopolitie Gast

Walter schreef:
linda20 schreef:
hij gaat je straks vast nog wel tot vervelens toe bijpraten..;-)

maak je borst maar nat.
haha is dat zo? Oh dat is goed hoor, weet ik er tenminste ook wat van vind ik wel leuk! haha dan kan ik straks ff heel interessant gaan doen :wink:
Walter TS
Infopolitie Gast

linda 20 schreef:haha is dat zo? Oh dat is goed hoor, weet ik er tenminste ook wat van vind ik wel leuk! haha dan kan ik straks even heel interessant gaan doen :wink:
en uiteindelijk zul jij zijn steun en toeverlaat worden aan wie hij de verhalen kwijt moet die hij tijdens zijn werk meegemaakt heeft. ook dat is van wezenlijk belang voor em. dat je kunt luisteren, begrijpen en steunen.... of loop ik nu weer te ver op dingen vooruit..:-)
linda 20 TS
Infopolitie Gast

Walter schreef:
linda 20 schreef:haha is dat zo? Oh dat is goed hoor, weet ik er tenminste ook wat van vind ik wel leuk! haha dan kan ik straks even heel interessant gaan doen :wink:
en uiteindelijk zul jij zijn steun en toeverlaat worden aan wie hij de verhalen kwijt moet die hij tijdens zijn werk meegemaakt heeft. ook dat is van wezenlijk belang voor em. dat je kunt luisteren, begrijpen en steunen.... of loop ik nu weer te ver op dingen vooruit..:-)
ZIJN steun en toeverlaat? :?
Gesloten