schooltas?
Moderator: Moderatorteam
-
linda20 TS
- Infopolitie Gast
Waar kan ik dat bureau vinden?Kale schreef:Als het dan toch een kadootje is kun je hem misschien een politie tas geven. Deze heb je in verschillende maten en uitvoeringen. Mooie tassen en erg handig om spullen in mee te nemen. Ook voor kleding en dergelijke. Je kan ze bestellen bij Technisch bureau Muller. Als je hun belt of mailt dan krijg je de catalogus thuis gestuurd.
groetjes Kale
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
Dat is ook wel beter, maar ja weet niet in welk korps jij zit, want denk niet dat elk korps die krijgt! Ach we zien het wel bedankt voor je reactie!Guidoweb5 schreef:ik heb de eerste week een tas van het korps gekregen.
weliswaar komt er een hoop bende van BB maar een wettenboek, een kladblok, en een map met alle opdrachten heb je wel bij je hoor
iedereen in mijn klas loopt met die door het korps verstrekte tas!
misschien is een leuke sporttas een idee, aangezien je veel kleding, (sport, uniformen, jassen, truien) mee moet nemen
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
koppel
Speciaal voor de prikkers die totaal niet meer weten waar het over gaat;
Je hebt niet voldoende rechten om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
linda20 TS
- Infopolitie Gast
Re: koppel
haha, ja sorry hoor ik heb er (nog) geen verstand van, dat komt vast wel naarmate hij langer op school zit!mashi schreef:Speciaal voor de prikkers die totaal niet meer weten waar het over gaat;
-
linda20 TS
- Infopolitie Gast
Maar krijg je dat ding dan niet standaard bij je uniform?mashi schreef:Speciaal voor de prikkers die totaal niet meer weten waar het over gaat;
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
hij gaat je straks vast nog wel tot vervelens toe bijpraten..linda20 schreef:haha, ja sorry hoor ik heb er (nog) geen verstand van, dat komt vast wel naarmate hij langer op school zit!mashi schreef:Speciaal voor de prikkers die totaal niet meer weten waar het over gaat;
maak je borst maar nat.
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
haha is dat zo? Oh dat is goed hoor, weet ik er tenminste ook wat van vind ik wel leuk! haha dan kan ik straks ff heel interessant gaan doenWalter schreef:hij gaat je straks vast nog wel tot vervelens toe bijpraten..linda20 schreef:haha, ja sorry hoor ik heb er (nog) geen verstand van, dat komt vast wel naarmate hij langer op school zit!mashi schreef:Speciaal voor de prikkers die totaal niet meer weten waar het over gaat;
maak je borst maar nat.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
en uiteindelijk zul jij zijn steun en toeverlaat worden aan wie hij de verhalen kwijt moet die hij tijdens zijn werk meegemaakt heeft. ook dat is van wezenlijk belang voor em. dat je kunt luisteren, begrijpen en steunen.... of loop ik nu weer te ver op dingen vooruit..:-)linda 20 schreef:haha is dat zo? Oh dat is goed hoor, weet ik er tenminste ook wat van vind ik wel leuk! haha dan kan ik straks even heel interessant gaan doen
-
linda 20 TS
- Infopolitie Gast
ZIJN steun en toeverlaat?Walter schreef:en uiteindelijk zul jij zijn steun en toeverlaat worden aan wie hij de verhalen kwijt moet die hij tijdens zijn werk meegemaakt heeft. ook dat is van wezenlijk belang voor em. dat je kunt luisteren, begrijpen en steunen.... of loop ik nu weer te ver op dingen vooruit..:-)linda 20 schreef:haha is dat zo? Oh dat is goed hoor, weet ik er tenminste ook wat van vind ik wel leuk! haha dan kan ik straks even heel interessant gaan doen