politie aangifte

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Burger TS
Infopolitie Gast

politie aangifte

Ongelezen bericht door Burger »

hallo,
als er een onderzoek tegen iemand wordt gedaan hoort diegene daar wat van?
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Hij hoort het op het moment, dat hij als verdachte wordt aangehouden en gehoord.,
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

maar u bedoelt dus als diegene een fout begaat
mwb TS
Infopolitie Gast

Re: politie aangifte

Ongelezen bericht door mwb »

gast schreef:hallo,
als er een onderzoek tegen iemand wordt gedaan hoort diegene daar wat van?
Dat lijkt me wel ja.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand wordt verhoord en voor de rechter moet komen, zonder dat hij daar iets van in de gaten heeft.
Maar waarschijnlijk bedoelt U iets specifieks met "onderzoek".
Wat heeft U daar bij in gedachten?
Gast TS
Infopolitie Gast

als iemand niets gedaan heeft en hij word in de gaten gehouden door de politie ivm (bedreigingen) hoort deze persoon hier wat van of is dan de zaak gewoon gesloten
mwb TS
Infopolitie Gast

Anonymous schreef:als iemand niets gedaan heeft en hij word in de gaten gehouden door de politie ivm (bedreigingen) hoort deze persoon hier wat van of is dan de zaak gewoon gesloten
Wees eens wat specifieker, want hiermee kun je alle kanten op.
Verder spreekt het zichzelf tegen. Hij heeft niets gedaan, maar wordt in de gaten gehouden ivm bedreigingen.

mwb
Gast TS
Infopolitie Gast

als er een onderzoek is tegen een persoon en later blijkt dat deze persoon er niets mee te maken heeft hoort deze persoon dan als hij in de gaten gehouden is geworden.
sorry voor de verwoording.
DiNozzo
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door DiNozzo »

Anonymous schreef:als iemand niets gedaan heeft en hij word in de gaten gehouden door de politie ivm (bedreigingen) hoort deze persoon hier wat van of is dan de zaak gewoon gesloten
Als hij de persoon is die onderzocht wordt vanwege een misdrijf dan is de kans best dat hij dat niet hoort maar wel gevolgt en in de gaten wordt gehouden!
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

Anonymous schreef:als er een onderzoek is tegen een persoon en later blijkt dat deze persoon er niets mee te maken heeft hoort deze persoon dan als hij in de gaten gehouden is geworden.
sorry voor de verwoording.
als er aangifte gedaan wordt tegen iemand zal deze persoon tzt gehoord moeten worden als verdachte. Hiertoe hoeft hij niet altijd aangehouden te worden. Hij kan ook ontboden worden aan het bureau. Alleen bij zware beschuldigingen en ernstige vergrijpen zal een persoon gelicht worden.

Als je met in de gaten gehouden bedoelt: observaties en taps .... dat zou kunnen maar dat weet je zelf het beste. Als je je echt bezig houdt met zware zaken is die kans inderdaad aanwezig als ze het van je weten.

Officieel horen ze je in te lichten als je onterecht getapt bent, maar in de praktijk wordt dat 'vergeten'. Daar was laatst nog hele ophef over tussen Donner en de AIVD.
Gast TS
Infopolitie Gast

en als later blijkt dat diegene er niets mee te maken heeft wat dan??
mwb TS
Infopolitie Gast

Aha, het is mij nu duidelijk.
Er is geen standaard antwoord. Is helemaal van de zaak zelf afhankelijk. Als er bv valse aangifte is gedaan, is het best mogelijk dat die persoon later alles te horen krijgt.
Zo niet dan kan het natuurlijk ook "boek dicht, door naar de volgende zaak" zijn.
Walter TS
Infopolitie Gast

mwb schreef:Aha, het is mij nu duidelijk.
Er is geen standaard antwoord. Is helemaal van de zaak zelf afhankelijk. Als er bv valse aangifte is gedaan, is het best mogelijk dat die persoon later alles te horen krijgt.
Zo niet dan kan het natuurlijk ook "boek dicht, door naar de volgende zaak" zijn.
Valse aangifte? Dat betwijfel ik. Daar kom je alleen achter als je gehoord wordt. Als ze je niet ontbieden dan zul jij het nooit weten vrees ik.
Gast TS
Infopolitie Gast

oke en bij wie kan ik daar voor zijn ivm verwerking??
Walter TS
Infopolitie Gast

verwerking van wat? ff duidelijk wezen aub.

emoties?
afhandeling aangifte?
Gast TS
Infopolitie Gast

mischien een stomme vraag maar wat is ontbieden
Gesloten