ZEMBLA

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

Dirk schreef:Toch werd door iemand van de korpsleiding zaanstad gezegd dat je 24 uur per dag agent bent en als je dus buiten diensturen dronken bent dat je dan ook je taak moet vervullen als het moet.En je hierbij dus niet dronken kunt zijn en ook dan zouden er maatregelen volgen.Dus zo raar lijkt mij de vraag niet hoor.
En ik zeg niet achter het stuur gekropen maar gewoon dronken.Verdraai mijn woorden niet.
en zo was er ook eens een KC dat ie te hard mocht rijden omdat ie vrij was....of niet dan...FB..;-)
olle-griese
Superlid
Roepnaam: Peter
Facebook: https://www.facebook.com/olle.griese
Geslacht:
Leeftijd: 68

Ongelezen bericht door olle-griese »

Kale schreef:Ik heb wel eens een politie paard beledigd.

groetjes Kale :wink:
Wat heb je gezegd? Knol? :lol:
Als je kunt toeteren , kun je ook remmen.
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

gast schreef:Het zijn de woorden van de korpsleiding..niet die van mij.En ja ik vindt inderdaad dat je zelf boetes uitdeelt voor te hard rijden maar je er zelf ook niet aan houdt, je hebt wel een voorbeeldfunctie.
Als een politieagent een bon krijgt voor te snel rijden toont dat alleen maar aan dat het een politiemens is, een mens van vlees en bloed, die ook fouten kan maken.

Om dan meteen met voorbeeldfunctie te gooien gaat mij te ver.

Ook een bakker bakt het brood wel eens te bruin, ook een slager schiet wel eens uit tijdens het kruiden van het vlees, ook een boekhouder schrijft wel eens een komma, terwijl het een punt moet zijn.
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

Nederlandse mentaliteit.

We vinden het heerlijk om iemand op zijn bek te zien gaan.
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Geloof ik niets van.

En zeker een collega niet... Maar ik ben wel zo eerlijk om te beseffen dat er bij de politie ook fouten worden gemaakt...

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Ik denk dat Guido in zijn algemeenheid sprak Koen.
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Ok...

Maar dan nog... Ik geloof nog steeds dat wij een behoorlijk sociaal volk zijn... Niet voor niets staat ons zorgstelsel nog steeds enorm hoog aangeschreven...

Geen groter vermaak dan leedvermaak... vertel mij wat...maar, volgens mij, wel in beperkte mate... :wink:

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

TheLightEd TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door TheLightEd »

Ik krijg dezelfde boete hoor als ik te snel rijdt.... we worden gelijk behandeld, wat heeft dat met voorbeeldfunctie te maken?
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

bedoelde het inderdaad in het algemeen.

denk dat het in nederland wel sterker is dan in andere landen.

hier in nl schamen we ons ook om te zeggen dat we ergens goed in zijn.
erg bescheiden, iemand die zegt dat hij ergens goed in is word nogal vaak als opschepper betiteld.
Moeilijk complimenteren,
makkelijk affakkelen
marvinboogaard TS
Infopolitie Gast

re

Ongelezen bericht door marvinboogaard »

Ik schrok er wel van....
Helaas is dit er nu eenmaal, 1 troost in elke bedrijfstak heb je zulke mensen.
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Aankomende donderdag bij Peter R. de Vries ook een reportage over de voorbeeldfunctie van de politie.
sunwave TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door sunwave »

foreverblue schreef:Aankomende donderdag bij Peter R. de Vries ook een reportage over de voorbeeldfunctie van de politie.
Dit keer over het parkeergedrag van de politie meen ik me te herinneren... waar je niet een programma over kan maken.
olle-griese schreef:
Kale schreef:Ik heb wel eens een politie paard beledigd.

groetjes Kale :wink:
Wat heb je gezegd? Knol? :lol:
Ben bang dat ik wel wet wat er gezegd is maar of dat noemens waardig hier op dit forum is ;)
Krabsalade
Gewaardeerd lid
Agent
Hoofdinspecteur
Roepnaam: Koen
Geslacht:
Leeftijd: 45

Re: ZEMBLA

Ongelezen bericht door Krabsalade »

Dirk schreef:Want ook op dronken zijn buiten diensturen of een pilletje op een housefeest staat ontslag.
Dat er op een pilletje gebruiken (buiten diensttijd) ontslag staat lijkt me niet meer dan logisch. Dat is immers strafbaar. Maar dat je als je een keertje dronken bent op een feestje of in de kroeg ontslagen wordt???? Kan ik eigenlijk niet echt geloven............
Even the smallest person can change the course of the future!
Wimmy TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Wimmy »

Gelukkig zijn politiemensen mensen die in het leven staan en zich kunnen inleven omdat ze ook niet Roomser dan de paus zijn.
Een voorbeeldfunctie hoort erbij als het kan, maar als het even niet kan dan is dat zo. Daar moet je ook niet te moeilijk over doen.
Groetjes Wim
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

Wimmy schreef:Een voorbeeldfunctie hoort erbij als het kan, maar als het even niet kan dan is dat zo. Daar moet je ook niet te moeilijk over doen.
Groetjes Wim
tot op zekere hoogte natuurlijk
Gesloten