en zo was er ook eens een KC dat ie te hard mocht rijden omdat ie vrij was....of niet dan...FB..Dirk schreef:Toch werd door iemand van de korpsleiding zaanstad gezegd dat je 24 uur per dag agent bent en als je dus buiten diensturen dronken bent dat je dan ook je taak moet vervullen als het moet.En je hierbij dus niet dronken kunt zijn en ook dan zouden er maatregelen volgen.Dus zo raar lijkt mij de vraag niet hoor.
En ik zeg niet achter het stuur gekropen maar gewoon dronken.Verdraai mijn woorden niet.
ZEMBLA
Moderator: Moderatorteam
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
- olle-griese
- Roepnaam: Peter
- Facebook: https://www.facebook.com/olle.griese
- Geslacht:
- Leeftijd: 68
Als een politieagent een bon krijgt voor te snel rijden toont dat alleen maar aan dat het een politiemens is, een mens van vlees en bloed, die ook fouten kan maken.gast schreef:Het zijn de woorden van de korpsleiding..niet die van mij.En ja ik vindt inderdaad dat je zelf boetes uitdeelt voor te hard rijden maar je er zelf ook niet aan houdt, je hebt wel een voorbeeldfunctie.
Om dan meteen met voorbeeldfunctie te gooien gaat mij te ver.
Ook een bakker bakt het brood wel eens te bruin, ook een slager schiet wel eens uit tijdens het kruiden van het vlees, ook een boekhouder schrijft wel eens een komma, terwijl het een punt moet zijn.
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Ok...
Maar dan nog... Ik geloof nog steeds dat wij een behoorlijk sociaal volk zijn... Niet voor niets staat ons zorgstelsel nog steeds enorm hoog aangeschreven...
Geen groter vermaak dan leedvermaak... vertel mij wat...maar, volgens mij, wel in beperkte mate...
Maar dan nog... Ik geloof nog steeds dat wij een behoorlijk sociaal volk zijn... Niet voor niets staat ons zorgstelsel nog steeds enorm hoog aangeschreven...
Geen groter vermaak dan leedvermaak... vertel mij wat...maar, volgens mij, wel in beperkte mate...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
-
TheLightEd TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
bedoelde het inderdaad in het algemeen.
denk dat het in nederland wel sterker is dan in andere landen.
hier in nl schamen we ons ook om te zeggen dat we ergens goed in zijn.
erg bescheiden, iemand die zegt dat hij ergens goed in is word nogal vaak als opschepper betiteld.
Moeilijk complimenteren,
makkelijk affakkelen
denk dat het in nederland wel sterker is dan in andere landen.
hier in nl schamen we ons ook om te zeggen dat we ergens goed in zijn.
erg bescheiden, iemand die zegt dat hij ergens goed in is word nogal vaak als opschepper betiteld.
Moeilijk complimenteren,
makkelijk affakkelen
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
-
sunwave TS
- Infopolitie Gast
Dit keer over het parkeergedrag van de politie meen ik me te herinneren... waar je niet een programma over kan maken.foreverblue schreef:Aankomende donderdag bij Peter R. de Vries ook een reportage over de voorbeeldfunctie van de politie.
Ben bang dat ik wel wet wat er gezegd is maar of dat noemens waardig hier op dit forum isolle-griese schreef:Wat heb je gezegd? Knol?Kale schreef:Ik heb wel eens een politie paard beledigd.
groetjes Kale
- Krabsalade
- Roepnaam: Koen
- Geslacht:
- Leeftijd: 45
Re: ZEMBLA
Dat er op een pilletje gebruiken (buiten diensttijd) ontslag staat lijkt me niet meer dan logisch. Dat is immers strafbaar. Maar dat je als je een keertje dronken bent op een feestje of in de kroeg ontslagen wordt???? Kan ik eigenlijk niet echt geloven............Dirk schreef:Want ook op dronken zijn buiten diensturen of een pilletje op een housefeest staat ontslag.
Even the smallest person can change the course of the future!
-
Wimmy TS
- Infopolitie Gast