stelen

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Ongelezen bericht door Frans »

eigenaar schreef:Eigenaar staat er niet voor niets, ik ben namelijk de eigenaar van de spullen die gestolen zijn. Sommige mensen op dit forum begrijpen hoe het is als ze aan je spullen zitten. Van de vorige regel neem ik geen woord terug. Wat denk je hoe het is, als je zoon heeft ingeschreven voor een pinkster cross. En een stelletje van die randdiebielen stelen zijn motor, en alles dat er bij hoord. Alles is terecht, moet je niet zien hoe, daar kunnen we nog wel een paar duizend euro in steken.
Maar goed, laten we dan even aannemen dat je inderdaad de eigenaar bent van de door Anna in haar posting aangegeven scooters. Dan zou je nu dus, in plaats van heel boos op iemand die er niets aan kan doen (Anna heeft ze niet "gejat") juist heel erg blij moeten zijn. Immers, de daders (voorlopig dus nog steeds verdachte(n) zijn aangehouden, waarmee de oplossing en een vergoeding voor de geleden schade in zicht komt.

Nogmaals, boos zijn is prima, maar wel met respect....maar ik geloof dat u dat al wel begrijpt...
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

Emoties kunnen hoog oplopen als ze aan je spullen komen. Voor anderen zijn het "maar" crossmotoren. Maar voor de eigenaar zijn het belangrijke zaken waar veel geld en tijd in is gestolen om ze goed te maken en te houden. Iedereen beleefd dergelijke zaken op zijn eigen manier. En ik denk niet dat anderen over reacties van gedupeerden kunnen oordelen.

Aan de andere kant is het wel zo dat ook de gedupeerde wel redelijk moet blijven. Zeker daar waar meerdere mensen mee kunnen kijken, zoals op dit gedeelte van dit forum. Natuurlijk mag je boos zijn, maar hou het netjes, zeker als je het niet direct tegen de dader hebt.
eigenaar TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door eigenaar »

Roland,

Ga er maar gerust vanuit want het is wel zo.

Verder wens ik niet meer aan dit forum me te doen, ik ben er op gekomen door een tip. Even gekeken, en wat blijkt we moeten medelijden hebben met de vriend van Anna, nou mooi niet. Als 23 jarige behoor je echt wel te weten dat je van andermans spullen af moet blijven.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Ongelezen bericht door Frans »

eigenaar schreef:Roland,

Ga er maar gerust vanuit want het is wel zo.

Verder wens ik niet meer aan dit forum me te doen, ik ben er op gekomen door een tip. Even gekeken, en wat blijkt we moeten medelijden hebben met de vriend van Anna, nou mooi niet. Als 23 jarige behoor je echt wel te weten dat je van andermans spullen af moet blijven.
Tja, hieruit blijkt dus dat u nie thelemaal goed leest. Immers, er is nergens gezegd dat u medelijden met Anna moet hebben, wel dat u met respect met anderen om dient te gaan.

Ik neem aan dat alle vragen zijn beantwoord. Slotje dus.
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten