wat is veiligger een brommer of ene fiets op de weg

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

PJ TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door PJ »

k a schreef:ik las ergens dat je met een fiets niet zo snel geneigd bent om deze op te voeren, maar als je die neiging wel hebt hoe voer je een fiets dan op? :jocolor:
Gewoon smallere banden, andere versnellingsgroep en zelf je conditie opbouwen :wink:
DaV TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door DaV »

PJ schreef:
k a schreef:ik las ergens dat je met een fiets niet zo snel geneigd bent om deze op te voeren, maar als je die neiging wel hebt hoe voer je een fiets dan op? :jocolor:
Gewoon smallere banden, andere versnellingsgroep en zelf je conditie opbouwen :wink:
Inkopper :twisted:, en met een beetje conditie haal je die niet opgevoerde brommertjes nog in ook.
PJ TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door PJ »

DaV schreef:
PJ schreef:
Inkopper :twisted:, en met een beetje conditie haal je die niet opgevoerde brommertjes nog in ook.
Ik ben tijdens de dienst op de bike al menig brommertje te slim af geweest :twisted:
k a TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door k a »

oke oke ik geef het op......... :P
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

Als het regent blijft je haar droog op de brommer. Er van uit gaande dat je je helm op hebt. :wink:
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

bedankt voor de tip
Dusty schreef:Ik kan je wel aan 1 puntje helpen, alleen heeft dat niets met de fiets te maken. :?
En dat is dat een bromfiets sinds enige tijd niet meer het gevaarlijkste voertuig is, dat is het JAREN achtereen wel geweest; tegenwoordig is een rollator het gevaarlijkste voertuig.

Dus als je van je ouders mag kiezen tussen een rollator en een bromfiets, dan ben je met de bromfiets beter af. :wink:
Berry TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Berry »

jah maar door een helm gaat je haar door de war dus schiet ook niet op haha :D :D :D
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Je kunt ook gewoon een muts opdoen op de fiets..:roll:
Bert TS
Infopolitie Gast

Berry schreef:jah maar door een helm gaat je haar door de war dus schiet ook niet op haha :D :D :D
Dat valt met heel kort haar best mee. :lol: :lol:
Bert TS
Infopolitie Gast

Julio schreef:Je kunt ook gewoon een muts opdoen op de fiets..:roll:
Maar die gaat op en gegeven moment doorlekken. :lol: :lol:
Roland TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

Wees blij dat je ouders uberhaupt bezorgt om je zijn.
Gesloten