Gewoon smallere banden, andere versnellingsgroep en zelf je conditie opbouwenk a schreef:ik las ergens dat je met een fiets niet zo snel geneigd bent om deze op te voeren, maar als je die neiging wel hebt hoe voer je een fiets dan op? :jocolor:
wat is veiligger een brommer of ene fiets op de weg
Moderator: Moderatorteam
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
-
DaV TS
- Infopolitie Gast
InkopperPJ schreef:Gewoon smallere banden, andere versnellingsgroep en zelf je conditie opbouwenk a schreef:ik las ergens dat je met een fiets niet zo snel geneigd bent om deze op te voeren, maar als je die neiging wel hebt hoe voer je een fiets dan op? :jocolor:
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
Ik ben tijdens de dienst op de bike al menig brommertje te slim af geweestDaV schreef:InkopperPJ schreef:Gewoon smallere banden, andere versnellingsgroep en zelf je conditie opbouwenk a schreef:ik las ergens dat je met een fiets niet zo snel geneigd bent om deze op te voeren, maar als je die neiging wel hebt hoe voer je een fiets dan op? :jocolor:, en met een beetje conditie haal je die niet opgevoerde brommertjes nog in ook.
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
bedankt voor de tip
Dusty schreef:Ik kan je wel aan 1 puntje helpen, alleen heeft dat niets met de fiets te maken.![]()
En dat is dat een bromfiets sinds enige tijd niet meer het gevaarlijkste voertuig is, dat is het JAREN achtereen wel geweest; tegenwoordig is een rollator het gevaarlijkste voertuig.
Dus als je van je ouders mag kiezen tussen een rollator en een bromfiets, dan ben je met de bromfiets beter af.
-
Berry TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast