Weigering bij fouilleeractie ?
Moderator: Moderatorteam
-
Martijn TS
- Infopolitie Gast
-
k a TS
- Infopolitie Gast
-
k a TS
- Infopolitie Gast
ik dacht al zoiets, maar maar je hoort vaak van die verhalen van mensen die het beter weten dan anderen, en die zeggen dan dat je "met de stukken betaald" bent, leek mij ook al vreemd maar goed......soms kun je met dat soort mensen beter niet in discussie gaan...
maar wederom is mijn vraag beantwoord

maar wederom is mijn vraag beantwoord
-
Beamer TS
- Infopolitie Gast
Zeg Rich, verwar jij mij niet met Mofkap? Nou draag ik hem toevallig een zeer warm hart toe, maar dat wil nog niet zeggen dat zijn uitspraken mij in de schoenen mogen worden geschoven...
En ik heb nooit beweerd dat iemand met een net pak, enz. anders of beter behandeld zou moeten worden. Ik sluit me wat dat betreft aan bij de mening van Bartikel, want door je politie-ervaring ben je immers toch wel vaak in staat de juiste inschatting te maken (waarbij uiteraard toch nog de mogelijkheid van het maken van een verkeerde inschatting op de loer ligt, maar toch...) 100% garantie kun je natuurlijk nooit geven.
En ik heb nooit beweerd dat iemand met een net pak, enz. anders of beter behandeld zou moeten worden. Ik sluit me wat dat betreft aan bij de mening van Bartikel, want door je politie-ervaring ben je immers toch wel vaak in staat de juiste inschatting te maken (waarbij uiteraard toch nog de mogelijkheid van het maken van een verkeerde inschatting op de loer ligt, maar toch...) 100% garantie kun je natuurlijk nooit geven.
Laatst gewijzigd door Beamer op 20 apr 2005, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Als ik zeg dat ik dat expres deed dan geloof je me zeker niet? 
Maar inderdaad...dat is het geval!
Maar inderdaad...dat is het geval!
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
Beamer TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
Weet niet of je een trainingsbroek netjes vindt? 
rich@infopolitie.nl
rich@infopolitie.nl
-
andre TS
- Infopolitie Gast
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
Binnenkort maar weer eens een halfje ... 
rich@infopolitie.nl
rich@infopolitie.nl
-
Beamer TS
- Infopolitie Gast