Ik pimp graag mijn auto,en ben gek op mooie verlichting, maar wil wel graag weten wat wel
en niet toegestaan is.
Ik heb ook diverse show verlichting op de auto, maar deze gaan alleen aan bij shows.
Sommige dingen zijn makkelijke terug te vinden wat wel en wat niet mag, sommige dingen zijn vrij onduidelijk en over sommige dingen is helemaal niets terug te vinden.
Toen ik de foto's van mijn dagrij verlichting op internet stonden, braken er wat discussies los over wat wel mag en wat niet.
Aan de hand daarvan ben ik hier terecht gekomen.
Graag zou ik dus willen weten van de onderstaande onderdelen wat wel en niet mag, en de reden waarom het dan niet zou mogen.
Dus hier even een opsomming van mijn vragen:
1. achteruit kijk spiegel met 7 inch monitor functie aangesloten op achteruit rij camera die constant aan staat (ivm geblindeerde achterruit, dan toch goed zicht, ook savonds). Hierdoor schijnt er wel iets wat licht de auto in, maar niet hinderlijk, en achterliggers zien het amper door de geblindeerde achter ruit.

2. Gaugepods (meters in de stijl). Deze kunnen zo'n beetje alle kleuren van de regenboog branden.
Ze zijn niet erg fel, maar komt wel licht vanaf. Is dit toegestaan, en zo ja, mag dit alleen wit zijn, of ook bij voorbeeld blauw ?

3. Verlichting bij de pedalen. Schijnt wel wat licht op de vloer, maar zo afgesteld dat het vanaf buiten af nauwelijks tot niet zichtbaar is.

4. Zelfgemaakte dagrij verlichting. Bestaande uit ledstrips die naar de zijkant schijnen.
Gekoppeld aan de RDL controller die de lampen inschakelen bij het starten van de auto, en de leds uitschakelen zodra de normale verlichting word ingeschakeld.
De leds zijn niet mega fel zoals de "echte" dagrij lampen.

Het advies zal zeker in acht genomen worden, aangezien ik weinig trek heb in boetes.
Dus zullen de dingen die niet mogen worden afgekoppeld of uitgeschakeld.
alvast bedankt.