Feitcode a913

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

tcf TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door tcf »

Corrie schreef:Ik snap ook wel dat als ik een ongeluk zou veroorzaken dat het dan een groot probleem was!! en dat vergeet ik ook niet meer. daarom ben ik wel blij dat hij mij er attent op heeft gemaakt.
Maar moest hij nou wel of niet vertellen dat ik een bon krijg???

Ik ben het er nog steeds niet mee eens...

Kijk hoeveel auto mobilisten er zonder rijbewijs rijden? ze zouden daar ook iets aan moeten gaan doen..
Beste Corrie, inprincipe is het niet verplicht om mede te delen dat je een bekeuring krijgt, maar uiteraard wel zo netjes. Als het niet is gebeurd zal er vast een geldige reden voor zijn geweest om het niet te doen. Zo niet, dan is het niet netjes maar dat heft de sanctie voor het rijden zonder afgesloten verzekering niet op.

Ik snap niet dat je het er niet mee eens bent, je bent tenslotte zelf fout geweest hoe vervelend het ook klinkt.

En van dat rijden zonder rijbewijs: daar wordt ook genoeg aan gedaan. Ik snap dat je gefrustreerd bent maar dat wil niet zeggen dat je gelijk naar een ander moet wijzen.....
Kirs
Toplid
Geslacht:
Leeftijd: 46

Ongelezen bericht door Kirs »

In Nederland zijn nou eenmaal regels waar we ons aan dienen te houden, dus jij ook. En ja het is vervelend als je een bekeuring krijgt, maar daar heb je zelf schuld aan.

Dat blijf ik het mooie vinden van regels: we vinden het over het algemeen goed dat er regels zijn, maar zodra we er zelf 1 hebben overtreden vinden we het niet eerlijk/onrechtvaardig/lullig etc.
Wat niet uit je hart komt, zal een ander hart niet raken
noname TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door noname »

Als je met 1 vinger naar een ander wijst, wijs je met 3 vingers naar jezelf!

Mijn ouders hebben laatst ook een motorongeluk gehad. Een meisje liep al bellend door het rood en daardoor moest mijn vader uitwijken voor haar, ze zijn onderuit gegaan (motor). ruim 4000 euro schade, mijn moeder een paar weken thuis geweest, die had wat kneuzingen, blauwe plekken en ontzettend veel spierpijn, mijn vader had wat minder letsel.

Er is een agent bij geweest, die vroeg haar om haar identiteitsbewijs, wat denk je?! Niet bij zich. Ze mocht haar weg vervolgens gewoon vervolgen, zonder dat ze zich kon identificeren... Beetje krom, maar oke...

Het is misschien ook nog zo, dat de dame niet verzekerd is... zit je dan, 4000 euro schade, een paar weken thuis gelopen omdat er een dame door rood liep en dit overigens nog blijft ontkennen...

Het had ook erger af kunnen lopen, de auto's hadden over mijn ouders of een ervan kunnen rijden, wat dan?!?!

Ik vind 220 euro op zich veel geld, maar ik vind het aan de andere kant ook wel weer goed. Wat als je iemand dood rijdt? Levenslang invalide?!!? of stel.. het gebeurt jou!!! Dit vind je dan toch ook balen?!
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben zeker blij dat de agent mij daar op attent heeft gemaakt.
Ik zal de boete daarom ook wel betalen. Maar omdat ik nergens op het internet de feitcode a913 kon vinden, vroeg ik de vraag hier. Ik ben blij dat jullie even op mijn vraag wouden reageren. Meer reactie's zijn natuurlijk altijd welkom.
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

Anonymous schreef:Maar omdat ik nergens op het internet de feitcode a913 kon vinden, vroeg ik de vraag hier.
Klik maar eens hier.

Door zappen naar pagina 142, daar staat je gezochte feitcode, met alle relevante informatie.

P.s. is wel een PDF-bestand.
Gesloten