Feitcode a913
Moderator: Moderatorteam
-
Corrie TS
- Infopolitie Gast
Feitcode a913
Ik Zou graag willen weten wat de Feitcode a913 nou precies inhoud.
Ik reed op een onverzekerde bromfiets en heb daar naar 3 weken een bekeuring van thuis gestuurd gekregen van maar liefst 220,- euro. Klopt dat wel
Ik heb van de agent geen papier gekregen en hij heeft mij ook niet verteld dat ik een bon thuis zou krijgen. Wat moet ik hier aan doen
Met vriendelijke groet
corrie
Ik reed op een onverzekerde bromfiets en heb daar naar 3 weken een bekeuring van thuis gestuurd gekregen van maar liefst 220,- euro. Klopt dat wel
Ik heb van de agent geen papier gekregen en hij heeft mij ook niet verteld dat ik een bon thuis zou krijgen. Wat moet ik hier aan doen
Met vriendelijke groet
corrie
-
Knutselsmurf TS
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Mijn bromfiets is ook al weer verzekerd, het was een foutje (was het vergeten)
maar waarom moet hij mij niet vertellen dat ik een bekeuring krijg?
En waarom is die bekeuring zo hoog??? Is dat een vast bedrag?
Ik ben het daar niet mee eens want al ik op de cjib site kijk dan zie ik dat ik voor onverzekerd rijden maar 50,- euro boete moet krijgen!!!
Ik snap er nix van
maar waarom moet hij mij niet vertellen dat ik een bekeuring krijg?
En waarom is die bekeuring zo hoog??? Is dat een vast bedrag?
Ik ben het daar niet mee eens want al ik op de cjib site kijk dan zie ik dat ik voor onverzekerd rijden maar 50,- euro boete moet krijgen!!!
Ik snap er nix van
-
wout TS
- Infopolitie Gast
-
Corrie TS
- Infopolitie Gast
Als je met je bromfiets tegen de deur van mijn auto rijdt (per ongeluk) kost mij dat al gauw zo'n € 500,-. Als jij niet bent verzekerd betekent dat (in 99,9999999998% van de gevallen) dat ik nooit en te never een cent zal zien van mijn kapotte deur....dus wat mij betreft is €220,- een belachelijk laag bedrag, en zou het minstens het 10-voudige moeten zijn........Corrie schreef:ok nu begrijp ik het. Maar ik vind 220,- euro een belachelijk bedrag.....
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
..................... en zeker als je het in relatie ziet tot nog ergere schades dan alleen materieële schades: letselschade bijvoorbeeld. Kunnen al snel in de duizenden tot tienduizenden euro's lopen.
Maatschappelijk is het onaanvaardbaar om medewegbruikers aan een dergelijk niet verhaalbare schade bloot te stellen. Om die reden heeft de wetgever gemeend daar een zware sanctie op te moeten zetten.
Maatschappelijk is het onaanvaardbaar om medewegbruikers aan een dergelijk niet verhaalbare schade bloot te stellen. Om die reden heeft de wetgever gemeend daar een zware sanctie op te moeten zetten.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
-
Marten TS
- Infopolitie Gast
-
Corrie TS
- Infopolitie Gast
Ik snap ook wel dat als ik een ongeluk zou veroorzaken dat het dan een groot probleem was!! en dat vergeet ik ook niet meer. daarom ben ik wel blij dat hij mij er attent op heeft gemaakt.
Maar moest hij nou wel of niet vertellen dat ik een bon krijg???
Ik ben het er nog steeds niet mee eens...
Kijk hoeveel auto mobilisten er zonder rijbewijs rijden? ze zouden daar ook iets aan moeten gaan doen..
Maar moest hij nou wel of niet vertellen dat ik een bon krijg???
Ik ben het er nog steeds niet mee eens...
Kijk hoeveel auto mobilisten er zonder rijbewijs rijden? ze zouden daar ook iets aan moeten gaan doen..
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Marten TS
- Infopolitie Gast