Afvoeren auto
Moderator: Moderatorteam
-
Nico88 TS
- Infopolitie Gast
Afvoeren auto
Ik heb een vraagje.
De Ex van mijn zus heeft zijn auto nu zo'n vier maanden onverzekerd en ongekeurd bij haar voor de deur staan. Mijn zus wilt graag van de auto af omdat de buurt begint te klagen. Ze heeft helaas geen papieren van de auto. De Ex (Engelsman) en die in nu in Engeland zit zegt de papieren kwijt te zijn, en werkt weinig mee om de auto weg te halen. De auto staat op de ex zijn naam, op een adres in nederland waar hij niet meer woont.
Mijn zus is bij het politiebureau geweest om te vragen wat te doen. Haar is medegedeeld hier niets aan te kunnen doen, en dat het haar probleem was...
Is er een manier om deze auto legaal ergens te dumpen zonder dat daar papieren voor nodig zijn.....
We overwegen om de auto weg te slepen, en deze maar ergens anders neer te zetten....
De Ex van mijn zus heeft zijn auto nu zo'n vier maanden onverzekerd en ongekeurd bij haar voor de deur staan. Mijn zus wilt graag van de auto af omdat de buurt begint te klagen. Ze heeft helaas geen papieren van de auto. De Ex (Engelsman) en die in nu in Engeland zit zegt de papieren kwijt te zijn, en werkt weinig mee om de auto weg te halen. De auto staat op de ex zijn naam, op een adres in nederland waar hij niet meer woont.
Mijn zus is bij het politiebureau geweest om te vragen wat te doen. Haar is medegedeeld hier niets aan te kunnen doen, en dat het haar probleem was...
Is er een manier om deze auto legaal ergens te dumpen zonder dat daar papieren voor nodig zijn.....
We overwegen om de auto weg te slepen, en deze maar ergens anders neer te zetten....
- donmarcello
- Roepnaam: marcel
- Geslacht:
- Leeftijd: 69
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
andre TS
- Infopolitie Gast
-
Camel TS
- Infopolitie Gast
-
Peter Kurvers TS
- Infopolitie Gast
Parkeren midden op de rijbaan !?!
Dat is wel even lastig voor de buurt, maar dan is deze toch echt "weg sleep waardig".
En ook als er geen sleutels zijn is dit met veel buren samen best te doen.
veel handen maken licht werk en het is maar een paar meter.
Wel eerst even de banden afspoelen met water,
anders is het wel erg makkelijk te zien dat de auto al lang niet meer gereden heeft.
Dat is wel even lastig voor de buurt, maar dan is deze toch echt "weg sleep waardig".
En ook als er geen sleutels zijn is dit met veel buren samen best te doen.
veel handen maken licht werk en het is maar een paar meter.
Wel eerst even de banden afspoelen met water,
anders is het wel erg makkelijk te zien dat de auto al lang niet meer gereden heeft.
-
Marcje TS
- Infopolitie Gast
Wat is de staat van de auto ?? Meestal staat in de APV van een gemeente genoemd dat het verboden is een "Wrak"" op of aan de openbare weg te laten staan... !!
Als de auto als wrak kan worden aangemerkt zal hij waarschijnlijk, op kosten van de tenaam
gestelde, door de gemeente kunnen worden weggesleept..
Als de auto als wrak kan worden aangemerkt zal hij waarschijnlijk, op kosten van de tenaam
gestelde, door de gemeente kunnen worden weggesleept..
- rijschoollucassen
- Roepnaam: Jaap
- Geslacht:
Ik denk dat er toch nog wel wat water door de Maas gaat voordat de Belastingdienst beslag gaat leggen op een auto omdat een paar maanden geen mrb betaald is. Het beslag komt overigens ook pas aan het eind van de keten. Zo voor de vuist weg zie ik geen oplossing voor het probleem.Bartikel schreef: Gezien het onverzekerd op de weg staan en geen APK sluit ik niet uit dat de eigenaar ook geen belasting meer betaalt. Bel de belastingdienst en zij leggen beslag en komen de auto halen.