Velgverlichting

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Erik S TS
Infopolitie Gast

Velgverlichting

Ongelezen bericht door Erik S »

Ik zag op internet LEDlampjes die je op je ventiel kunt schroeven (van een motorfiets). Als je dan gaat rijden dan gaan ze branden en dat ziet er best goed uit. Ik vraag me alleen af of dit is toegestaan. Heeft iemand daar een antwoord op?
Mofkap TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mofkap »

Het zal er best leuk uitzien, maar het mag niet.

Als je toch wat op het ventiel van je motorfiets wil schroeven denk eens aan een contolenippel voor drukverlies van de band.
AngeliqueBS TS
Infopolitie Gast

Re: Velgverlichting

Ongelezen bericht door AngeliqueBS »

Erik S schreef:Ik zag op internet LEDlampjes die je op je ventiel kunt schroeven (van een motorfiets). Als je dan gaat rijden dan gaan ze branden en dat ziet er best goed uit. Ik vraag me alleen af of dit is toegestaan. Heeft iemand daar een antwoord op?

Het is inderdaad niet toegestaan.

EN ze gaan ook nog een heel snel kapot. Ik heb gehoord (bedrijfsautorai stond die firma ook) dat 90% van de ledlichtjes weer retour komt ... binnen no-time kapot dus.

De verkoper zelf heeft me toen afgeraden ze te kopen.
(omdat ze dus vrij snel kapot gaan)
beamer TS
Infopolitie Gast

Re: Velgverlichting

Ongelezen bericht door beamer »

AngeliqueBS schreef:
Erik S schreef:Ik zag op internet LEDlampjes die je op je ventiel kunt schroeven (van een motorfiets). Als je dan gaat rijden dan gaan ze branden en dat ziet er best goed uit. Ik vraag me alleen af of dit is toegestaan. Heeft iemand daar een antwoord op?

Het is inderdaad niet toegestaan.

EN ze gaan ook nog een heel snel kapot. Ik heb gehoord (bedrijfsautorai stond die firma ook) dat 90% van de ledlichtjes weer retour komt ... binnen no-time kapot dus.

De verkoper zelf heeft me toen afgeraden ze te kopen.
(omdat ze dus vrij snel kapot gaan)
Ik begrijp dus dat ze vrij snel kapot gaan....? :wink:
Gesloten