Velgverlichting
Moderator: Moderatorteam
-
Erik S TS
- Infopolitie Gast
Velgverlichting
Ik zag op internet LEDlampjes die je op je ventiel kunt schroeven (van een motorfiets). Als je dan gaat rijden dan gaan ze branden en dat ziet er best goed uit. Ik vraag me alleen af of dit is toegestaan. Heeft iemand daar een antwoord op?
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
-
AngeliqueBS TS
- Infopolitie Gast
Re: Velgverlichting
Erik S schreef:Ik zag op internet LEDlampjes die je op je ventiel kunt schroeven (van een motorfiets). Als je dan gaat rijden dan gaan ze branden en dat ziet er best goed uit. Ik vraag me alleen af of dit is toegestaan. Heeft iemand daar een antwoord op?
Het is inderdaad niet toegestaan.
EN ze gaan ook nog een heel snel kapot. Ik heb gehoord (bedrijfsautorai stond die firma ook) dat 90% van de ledlichtjes weer retour komt ... binnen no-time kapot dus.
De verkoper zelf heeft me toen afgeraden ze te kopen.
(omdat ze dus vrij snel kapot gaan)
-
beamer TS
- Infopolitie Gast
Re: Velgverlichting
Ik begrijp dus dat ze vrij snel kapot gaan....?AngeliqueBS schreef:Erik S schreef:Ik zag op internet LEDlampjes die je op je ventiel kunt schroeven (van een motorfiets). Als je dan gaat rijden dan gaan ze branden en dat ziet er best goed uit. Ik vraag me alleen af of dit is toegestaan. Heeft iemand daar een antwoord op?
Het is inderdaad niet toegestaan.
EN ze gaan ook nog een heel snel kapot. Ik heb gehoord (bedrijfsautorai stond die firma ook) dat 90% van de ledlichtjes weer retour komt ... binnen no-time kapot dus.
De verkoper zelf heeft me toen afgeraden ze te kopen.
(omdat ze dus vrij snel kapot gaan)