sport keuring

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Koen TS
Infopolitie Gast

sport keuring

Ongelezen bericht door Koen »

Ik heb een vraagje. Nu heb ik vandaag de sportkeuring gedaan en ik baal er nog steeds van want ik had een tijd van 3.21 terwijl de eis 3.20 is. Maak ik nu nog kansen of is het afgelopen. Ik heb wel een uitnodiging voor deel B maar de regio bepaald. Heeft hier iemand ervaring mee?
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Dat verschilt per korps. Bij het ene korps moet je de sporttest opnieuw doen, bij het andere korps niet, en bij weer een ander korps is het definitief over. Ik raad je dan ook aan om de afdeling Werving en Selectie van het korps waar je solliciteert te bellen.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Het gaat om het algehele overzicht van de complete fysieke testdag. Als die over de gehele breedte goed is zal men met die 1 seconde echt niet zeggen, helaas volgende keer beter.

Er is een richtlijn die gehanteerd wordt. Men wil weten of u opleidbaar bent voor het behalen van de fysieke testen in de opleiding, niet meer en niet minder.

Bel even met werving en selectie om zekerheid over uw test te krijgen.

succes.
koen TS
Infopolitie Gast

sport keuring

Ongelezen bericht door koen »

Bedankt voor de reacties. De sport instructeurs zeiden tegen mij dat ik genoeg punten had gehaald om verder te gaan. Zou het ook schelen dat ik nu nog bij de KMar werk en wil overstappen naar de politie?
Briges TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Briges »

Hoi Koen,

Ik zit in het zelfde schuitje als jij, ik had namelijk 3:20.60, ik solliciteer voor rotterdam rijnmond en zij geven bij dat korps 10 sec extra marge. Waar solliciteer jij dan?
Ook ik mag door naar B, en jij ook! Wat betekend dat? dat jij naar mijn mening gewoon door bent en waarom? Of je bent een twijfel geval en dan beslist het korps of je door mag naar deel B, maar in jou geval kreeg je een nieuwe afspraak voor deel B en dat betekend naar mijn mening dat je deel A gehaald hebt.

Succes
koen TS
Infopolitie Gast

sportkeuring

Ongelezen bericht door koen »

Ik solliciteer ook bij Rotterdam rijnmond. Van wie heb je dat die 10 sec marge? Groeten Koen
Tyson TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Tyson »

Hoi,

Ik ben aangenomen maar er zaten toch echt jongens bij niet doorgingen op 1 seconde. En dat werd ook echt vantevoren verteld, limiet is limiet!!
Kirs
Toplid
Geslacht:
Leeftijd: 46

Ongelezen bericht door Kirs »

Je moet gewoon streven om binnen de tijd te lopen! Je schiet er niks mee op als je de marges weet, haal het onderste uit de kan!

Mocht het dan onverhoopt toch niet lukken, dan wordt pas belangrijk of het doorslaggevend is of niet.
Wat niet uit je hart komt, zal een ander hart niet raken
Gesloten