sport keuring
Moderator: Moderatorteam
-
Koen TS
- Infopolitie Gast
sport keuring
Ik heb een vraagje. Nu heb ik vandaag de sportkeuring gedaan en ik baal er nog steeds van want ik had een tijd van 3.21 terwijl de eis 3.20 is. Maak ik nu nog kansen of is het afgelopen. Ik heb wel een uitnodiging voor deel B maar de regio bepaald. Heeft hier iemand ervaring mee?
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
Het gaat om het algehele overzicht van de complete fysieke testdag. Als die over de gehele breedte goed is zal men met die 1 seconde echt niet zeggen, helaas volgende keer beter.
Er is een richtlijn die gehanteerd wordt. Men wil weten of u opleidbaar bent voor het behalen van de fysieke testen in de opleiding, niet meer en niet minder.
Bel even met werving en selectie om zekerheid over uw test te krijgen.
succes.
Er is een richtlijn die gehanteerd wordt. Men wil weten of u opleidbaar bent voor het behalen van de fysieke testen in de opleiding, niet meer en niet minder.
Bel even met werving en selectie om zekerheid over uw test te krijgen.
succes.
-
koen TS
- Infopolitie Gast
sport keuring
Bedankt voor de reacties. De sport instructeurs zeiden tegen mij dat ik genoeg punten had gehaald om verder te gaan. Zou het ook schelen dat ik nu nog bij de KMar werk en wil overstappen naar de politie?
-
Briges TS
- Infopolitie Gast
Hoi Koen,
Ik zit in het zelfde schuitje als jij, ik had namelijk 3:20.60, ik solliciteer voor rotterdam rijnmond en zij geven bij dat korps 10 sec extra marge. Waar solliciteer jij dan?
Ook ik mag door naar B, en jij ook! Wat betekend dat? dat jij naar mijn mening gewoon door bent en waarom? Of je bent een twijfel geval en dan beslist het korps of je door mag naar deel B, maar in jou geval kreeg je een nieuwe afspraak voor deel B en dat betekend naar mijn mening dat je deel A gehaald hebt.
Succes
Ik zit in het zelfde schuitje als jij, ik had namelijk 3:20.60, ik solliciteer voor rotterdam rijnmond en zij geven bij dat korps 10 sec extra marge. Waar solliciteer jij dan?
Ook ik mag door naar B, en jij ook! Wat betekend dat? dat jij naar mijn mening gewoon door bent en waarom? Of je bent een twijfel geval en dan beslist het korps of je door mag naar deel B, maar in jou geval kreeg je een nieuwe afspraak voor deel B en dat betekend naar mijn mening dat je deel A gehaald hebt.
Succes
-
koen TS
- Infopolitie Gast
sportkeuring
Ik solliciteer ook bij Rotterdam rijnmond. Van wie heb je dat die 10 sec marge? Groeten Koen
-
Tyson TS
- Infopolitie Gast