blaastest ademanalyse apparaat
Moderator: Moderatorteam
-
sukkeltje TS
- Infopolitie Gast
blaastest ademanalyse apparaat
hallo,
ook ik ben zo stom geweest om te gaan rijden onder invloed.
bij de aanhouding heb ik 2 keer moeten blazen op een handzaam blaasapparaatje,maar die functioneerde niet goed voklgens de agent.
dus mee naar het burau,en daar heb ik 1 keer moeten blazen op het adem analyse apparaat....de uitlsag was te hoog..maar,nu lees ik op info.politie dat je 4 keer mag blazen,en daarvan moeten er 2 goed zijn.
ik heb slechts 1 keer geblazen ,niks meer ,of minder...is die test dan wel correct uitgevoerd?
ook ik ben zo stom geweest om te gaan rijden onder invloed.
bij de aanhouding heb ik 2 keer moeten blazen op een handzaam blaasapparaatje,maar die functioneerde niet goed voklgens de agent.
dus mee naar het burau,en daar heb ik 1 keer moeten blazen op het adem analyse apparaat....de uitlsag was te hoog..maar,nu lees ik op info.politie dat je 4 keer mag blazen,en daarvan moeten er 2 goed zijn.
ik heb slechts 1 keer geblazen ,niks meer ,of minder...is die test dan wel correct uitgevoerd?
-
sukkel TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
sukkel TS
- Infopolitie Gast
-
andre TS
- Infopolitie Gast
Voor zover ik weet, wordt het blazen op straat gedaan dmv een voorselectie-apparaat. Dit apparaat geeft aan of u in aanmerking komt voor een werkelijke ademtest. Dit gebeurd doorgaans op het bureau door een ademanalyse-apparaat (3x woordwaarde) De uitslag van die ademanalyse wordt als wettelijk bewijs gezien.
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige sprekers.
De uitslag die u heeft (op basis van 1 ademtest) is namelijk ook nogeens een ongecorrigeerde uitslag. Het apparaat weigert simpelweg een 'definitieve' uitslag te geven als er geen 2 geslaagde ademtesten uitgevoerd zijn.
Aan de andere kant; Als het 'blazen' niet gelukt zou zijn, had men u bloed af moeten nemen...
Een wazige gebeurtenis, vooralsnog...
De uitslag die u heeft (op basis van 1 ademtest) is namelijk ook nogeens een ongecorrigeerde uitslag. Het apparaat weigert simpelweg een 'definitieve' uitslag te geven als er geen 2 geslaagde ademtesten uitgevoerd zijn.
Aan de andere kant; Als het 'blazen' niet gelukt zou zijn, had men u bloed af moeten nemen...
Een wazige gebeurtenis, vooralsnog...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
-
TheLightEd TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
hallo,
mijn rijbewijs is ingevorderd ,en heb dan ook een brief gestuurd met het verzoek tot teruggave.
de laatste opmerking is me niet helemaal duidelijk.
wat houd dat in:drager apparatuur?
toegegeven,ik had veel te veel gedronken,maar weet 1000 procent zeker dat ik 1 keer geblazen heb op zo'n mega-apparaat op het bureau.
kan het zijn dat ze 2 testen hebben gedaan,met 1 keer blazen???????
mijn rijbewijs is ingevorderd ,en heb dan ook een brief gestuurd met het verzoek tot teruggave.
de laatste opmerking is me niet helemaal duidelijk.
wat houd dat in:drager apparatuur?
toegegeven,ik had veel te veel gedronken,maar weet 1000 procent zeker dat ik 1 keer geblazen heb op zo'n mega-apparaat op het bureau.
kan het zijn dat ze 2 testen hebben gedaan,met 1 keer blazen???????
-
L.A.W. TS
- Infopolitie Gast
Ik wil je niet aanvallen, maar is het niet mogelijk gezien het hoge aantal uggeltjes dat er zeg maar zwarte gaten
in die avond zitten?
Drager is het merk van een ademanalyseapparaat, deze neemt al een hele hoop werk weg van de agent, namelijk hij drukt pas een uitslag af na een voltooide of niet voltooide uitslag, niet na een afgebroken test.
Drager is het merk van een ademanalyseapparaat, deze neemt al een hele hoop werk weg van de agent, namelijk hij drukt pas een uitslag af na een voltooide of niet voltooide uitslag, niet na een afgebroken test.