moet ik aangifte doen?
Moderator: Moderatorteam
-
lady TS
- Infopolitie Gast
Mishandeling kan meer omvatten dan alleen pijn en/of letsel. Zo is er bijvoorbeeld ook opzettelijke benadeling van de gezondheid.SWAT schreef:Voor mishandeling is van belang dat het slachtoffer pijn EN/OF letesel heeft opgelopen.
Ja, 1 op 1 zonder ondersteunend bewijs maakt veel zaken rijp voor een sepot.Een 1 op 1 verklaring zal tot sepot lijden als de verdachte alles ontkent en er geen steunbewijs is voor de aangifte.
-
TSp TS
- Infopolitie Gast
-
lady TS
- Infopolitie Gast
Waar ben jij eigenlijk opuit als ik vragen mag??? Bij mij gaan er namelijk alarmbellen rinkelen, ik heb sterk het vermoeden dat hier iets niet klopt.....Je collega op zo'n manier te grazen nemen ??? Dan ben je heel fout bezig.....TSp schreef:Dus als ik zeg dat ik mishandeld ben door een collega en ik zeg dat ik die gekneusde rib hieraan heb overgehouden, dan hangt ie?
In werkelijkheid heb ik mijn rib elders tijdens de uitoefening van een andere bezigheid gekneusd, maar ja dat weet niemand.
Er zijn geen getuigen maar wel sporen, wat nu?
Laatst gewijzigd door lady op 01 mar 2006, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
TSp TS
- Infopolitie Gast
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Dat maakt de zaak iets sterker maar als de verdachte blijft ontkennen jou te hebben ontmoet op het betreffende tijdstip en jou dat letsel te hebben toegebracht dan blijft het lastig. Verdachte zal echter wel moeten aangeven waar hij wel was zodat de politie kan onderzoeken of dit waar is.TSp schreef:Dus als ik zeg dat ik mishandeld ben door een collega en ik zeg dat ik die gekneusde rib hieraan heb overgehouden, dan hangt ie?
In werkelijkheid heb ik mijn rib elders tijdens de uitoefening van een andere bezigheid gekneusd, maar ja dat weet niemand.
Er zijn geen getuigen maar wel sporen, wat nu?
Stay safe out there.