moet ik aangifte doen?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

lady TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door lady »

Ik heb het laatst nog in de shoutbox gevraagd of er ooit een dergelijk onderwerp is geweest mbt ongewenste omgaans vormen enzo...... :roll: :roll: Iemand die dat weet??
Botje
OnTroerend goed
Agent

Ongelezen bericht door Botje »

SWAT schreef:Voor mishandeling is van belang dat het slachtoffer pijn EN/OF letesel heeft opgelopen.
Mishandeling kan meer omvatten dan alleen pijn en/of letsel. Zo is er bijvoorbeeld ook opzettelijke benadeling van de gezondheid.
Een 1 op 1 verklaring zal tot sepot lijden als de verdachte alles ontkent en er geen steunbewijs is voor de aangifte.
Ja, 1 op 1 zonder ondersteunend bewijs maakt veel zaken rijp voor een sepot.
TSp TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door TSp »

Dus als ik zeg dat ik mishandeld ben door een collega en ik zeg dat ik die gekneusde rib hieraan heb overgehouden, dan hangt ie?

In werkelijkheid heb ik mijn rib elders tijdens de uitoefening van een andere bezigheid gekneusd, maar ja dat weet niemand.

Er zijn geen getuigen maar wel sporen, wat nu?
lady TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door lady »

TSp schreef:Dus als ik zeg dat ik mishandeld ben door een collega en ik zeg dat ik die gekneusde rib hieraan heb overgehouden, dan hangt ie?
In werkelijkheid heb ik mijn rib elders tijdens de uitoefening van een andere bezigheid gekneusd, maar ja dat weet niemand.

Waar ben jij eigenlijk opuit als ik vragen mag??? Bij mij gaan er namelijk alarmbellen rinkelen, ik heb sterk het vermoeden dat hier iets niet klopt.....Je collega op zo'n manier te grazen nemen ??? Dan ben je heel fout bezig.....
Laatst gewijzigd door lady op 01 mar 2006, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door The Scorpion »

Hij geeft een voorbeeldsituatie, gok ik zo. Hoop ik.
Wie rent, bekent!
TSp TS
Infopolitie Gast

Het gaat er om: Stel dat, dus een voorbeeld :?

Beetje vergezocht?

De vraagstelling was zonder sporen, maar nu mijn voorbeeld en bij collega kan ook staan ´ iemand´

Niets persoonlijks dus :thumright:
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 65

Ongelezen bericht door SWAT »

TSp schreef:Dus als ik zeg dat ik mishandeld ben door een collega en ik zeg dat ik die gekneusde rib hieraan heb overgehouden, dan hangt ie?

Dat maakt de zaak iets sterker maar als de verdachte blijft ontkennen jou te hebben ontmoet op het betreffende tijdstip en jou dat letsel te hebben toegebracht dan blijft het lastig. Verdachte zal echter wel moeten aangeven waar hij wel was zodat de politie kan onderzoeken of dit waar is.
Stay safe out there.
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 65

Ongelezen bericht door SWAT »

TSp schreef:En wat is nou ondersteunend bewijs zonder getuigen?

1 op 1 Man tegen Man

Is toch vaak sprake van een ernstig vermoeden, zoiets komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Een ernstig vermoeden is geen bewijs.
Stay safe out there.
TSp TS
Infopolitie Gast

We lossen het samen wel op blijft een goede slogan, dus :wink: .

TSp/T06
Gesloten