Burgerfuncties bij politie
Moderator: Moderatorteam
-
Sandra TS
- Infopolitie Gast
Burgerfuncties bij politie
Zijn er ook burgerfuncties bij politie en zo ja, welke functies zouden dat zijn.
mvg Sandra
mvg Sandra
-
toscane TS
- Infopolitie Gast
-
Moniek TS
- Infopolitie Gast
-
Sandra TS
- Infopolitie Gast
Hoi, ik zou graag wat meer willen weten over die burgerfuncties. Zou je me kunnen mailen op info@mijouxdesign.nl
Heel erg bedankt en kijk uit naar je mail hierover. Ben nl zeer geintresseerd hierin en wil zo graag werken bij de politie in een burgerfunctie.
groetjes Sandra
Heel erg bedankt en kijk uit naar je mail hierover. Ben nl zeer geintresseerd hierin en wil zo graag werken bij de politie in een burgerfunctie.
groetjes Sandra
-
Sandra TS
- Infopolitie Gast
Hoe kom ik daarbij terecht dan? Graag meer informatie hierover als je wilt. info@mijouxdesign.nl is makkelijker voor mijtoscane schreef:Die zijn er zeker. En dat zijn er vele! Van Receptioniste tot rechercheassistent. Zelfs in de korpsleiding zitten burgers, zelfs als Commisaris.
dank je wel alvast
-
Moniek TS
- Infopolitie Gast
Sandra ik weet niet of mijn mailtje over gekomen is, mijn computer doet een beetje vreemd vandaag.
Anders moet je mij maar even mailen.
moniquewild@hotmail.com
Anders moet je mij maar even mailen.
moniquewild@hotmail.com
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
Er zijn binnen alle korpsen burgerfuncties, variërend van administratief medewerker en receptioniste/telefoniste tot beleidsmedewerker of communicatiemedewerker.
Op elk niveau bestaan burgerfuncties.
Wil je weten waar welke vacatures zijn kijk dan op http://www.werkenbijdeoverheid.nl
Daar staan over het algemeen de functies die extern zijn opengesteld (in ieder geval de openstaande functies van het KLPD, ik weet niet of ook andere korpsen daar hun externe vacatures plaatsen)
Op elk niveau bestaan burgerfuncties.
Wil je weten waar welke vacatures zijn kijk dan op http://www.werkenbijdeoverheid.nl
Daar staan over het algemeen de functies die extern zijn opengesteld (in ieder geval de openstaande functies van het KLPD, ik weet niet of ook andere korpsen daar hun externe vacatures plaatsen)
Wat niet uit je hart komt, zal een ander hart niet raken
-
Behonest TS
- Infopolitie Gast
- willem58
- Roepnaam: Willem
- X: @Vrijwil_politie
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Er zijn diverse burgerfunctie's binnen de politie. In regiokorps Haaglanden is een bureau vrijwilligers waar ze nu bezig zijn met volantairs. Deze kunnen na een opleiding o.a. werken als baliemedewerk(ster). Ook is de mogelijkheid om bij arrestantenzorg, verkeer of ( binnenkort op de meldkamer ) werk te krijgen.
De bedoeling is dat dit een landelijk iets gaat worden. Informeer daar eens in je regio naar.
De bedoeling is dat dit een landelijk iets gaat worden. Informeer daar eens in je regio naar.