Burgerfuncties bij politie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Sandra TS
Infopolitie Gast

Burgerfuncties bij politie

Ongelezen bericht door Sandra »

Zijn er ook burgerfuncties bij politie en zo ja, welke functies zouden dat zijn.

mvg Sandra
toscane TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door toscane »

Die zijn er zeker. En dat zijn er vele! Van Receptioniste tot rechercheassistent. Zelfs in de korpsleiding zitten burgers, zelfs als Commisaris.
Moniek TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Moniek »

Ik heb een tijdje stage gelopen bij bureau service verlening als receptioniste dus als je een vraag hebt hoor ik het wel.

Groeten Moniek
Sandra TS
Infopolitie Gast

Hoi, ik zou graag wat meer willen weten over die burgerfuncties. Zou je me kunnen mailen op info@mijouxdesign.nl

Heel erg bedankt en kijk uit naar je mail hierover. Ben nl zeer geintresseerd hierin en wil zo graag werken bij de politie in een burgerfunctie.

groetjes Sandra
Sandra TS
Infopolitie Gast

toscane schreef:Die zijn er zeker. En dat zijn er vele! Van Receptioniste tot rechercheassistent. Zelfs in de korpsleiding zitten burgers, zelfs als Commisaris.
Hoe kom ik daarbij terecht dan? Graag meer informatie hierover als je wilt. info@mijouxdesign.nl is makkelijker voor mij

dank je wel alvast
Moniek TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Moniek »

Sandra ik weet niet of mijn mailtje over gekomen is, mijn computer doet een beetje vreemd vandaag.
Anders moet je mij maar even mailen.
moniquewild@hotmail.com
Kale TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Kale »

toscane schreef:Die zijn er zeker. En dat zijn er vele! Van Receptioniste tot rechercheassistent. Zelfs in de korpsleiding zitten burgers, zelfs als Commisaris.
Uhmmm, dat verklaart een hoop.

:wink:
Kirs
Toplid
Geslacht:
Leeftijd: 46

Ongelezen bericht door Kirs »

Er zijn binnen alle korpsen burgerfuncties, variërend van administratief medewerker en receptioniste/telefoniste tot beleidsmedewerker of communicatiemedewerker.
Op elk niveau bestaan burgerfuncties.

Wil je weten waar welke vacatures zijn kijk dan op http://www.werkenbijdeoverheid.nl
Daar staan over het algemeen de functies die extern zijn opengesteld (in ieder geval de openstaande functies van het KLPD, ik weet niet of ook andere korpsen daar hun externe vacatures plaatsen)
Wat niet uit je hart komt, zal een ander hart niet raken
Behonest TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Behonest »

Hoi Kirs,

Even een andere draai aan het verhaal....Ik zie nu bij je naam staan dat je agent bent, maar je bent toch helemaal niet executief of heb ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat jij ook in een burgerfunctie zat....?
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Kirs is door de ballotagecommissie, bestaande uit de admins, gekomen.
willem58
Stamgast
Agent
Hoofdagent
Roepnaam: Willem
X: @Vrijwil_politie
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door willem58 »

Er zijn diverse burgerfunctie's binnen de politie. In regiokorps Haaglanden is een bureau vrijwilligers waar ze nu bezig zijn met volantairs. Deze kunnen na een opleiding o.a. werken als baliemedewerk(ster). Ook is de mogelijkheid om bij arrestantenzorg, verkeer of ( binnenkort op de meldkamer ) werk te krijgen.
De bedoeling is dat dit een landelijk iets gaat worden. Informeer daar eens in je regio naar.
Gesloten