gele streep vervaagd

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gast TS
Infopolitie Gast

gele streep vervaagd

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe weet je of een gele streep nog geldt?
Situatie is dat de gele streep voor gargages en bergingen in de loop der jaren erg vervaagd is (maar er in principe nog wel staat). Automoblisten parkeren er steeds meer, is echt een zooitje en soms garages en bergingen niet meer te bereiken. politie rijdt er dagelijks langs zonder ooit een bon te hebben uitgeschreven. Geldt die streep dan niet meer?
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

geldt gewoon
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

Het vervagen van een streep wil natuurlijk niet zeggen dat het verbod niet meer geldt. Waarschijnlijk zal er ook een parkeerverbods bord langs de weg staan. Dus het parkeerverbod geld gewoon nog.
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

Bert schreef:Het vervagen van een streep wil natuurlijk niet zeggen dat het verbod niet meer geldt. Waarschijnlijk zal er ook een parkeerverbods bord langs de weg staan. Dus het parkeerverbod geld gewoon nog.
hoogstwaarschijnlijk zal er GEEN parkeerverbodsbord staan.
Primair hebben we het hier over een verbod tot stilstaan, dus dan zou er al een stilstaanverbod moeten staan.
Echter omdat de gele streep een zelfstandige verkeersteken is, is het onnodig daar ook nog een bord bij te plaatsen.
ThunderSTreak
Moderator
Luitenant-kolonel
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door ThunderSTreak »

En als ie ernstig vervaagd is, verliest ie wel degelijk zijn betekenis lijkt me.
Laatst gewijzigd door ThunderSTreak op 23 jan 2006, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Hij blijft zijn geldigheid wel houden, alleen zal de rechter, mocht het zover komen, er een oordeel over geven. En die kan, ik zeg kan, dan ten gunste van de betrokkene uitvallen.
Francois TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Francois »

Tja, naar mijn visie is het idd zo, dat als de ondoorbroken gele streep zo wazig is, dat het zeker de moeite waard is om hier tegen in beroep te gaan. Ik zou als ik jou was foto's maken van de streep, altijd handig voor je beroep.
Een nee heb je een ja kan je krijgen toch!!
Burger TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Burger »

at francois: ik parkeer daar niet, ik loop wel 50 meter.
Heb er echter wel last van, maar zal netjes de gemeente bellen voor een nieuw verflaagje en niet de politie om nu eindelijk eens bonnen te gaan uitschrijven :-)
Hoewel ik het dus het ergelijkst vindt, dat het om bewoners gaat die er al jaren wonen en dus op de hoogte zijn dat die gele streep er staat, maar het zo wel lekker gemakkelijk vinden (om anderen te hinderen, die zo moeilijk in hun garage en berging kunnen komen).
Gesloten