Hallo Allemaal,
Mijn vraag in het kort: hoeveel uur per week ben je op de politieschool (te Heerlen) voor de opleiding allround politiemedewerker?
Is dat 5 dagen van 9 tot 5?
Het is misschien een rare vraag, maar het antwoord hierop zou mij kunnen helpen beslissen of ik nu al kan solliciteren, of pas volgend jaar (natuurlijk los van het feit of ik uberhaupt wel word aangenomen).
Ik hoop dat iemand mij hierover kan informeren!!
In ieder geval al hartstikke bedankt!
Groeten,
Mo
Politieschool
Moderator: Moderatorteam
-
DK
- Geslacht:
- Leeftijd: 44
In principe zou je school moeten zien als werk, je wordt dus geacht om van 09.00 uur tot 17.30 uur op school te zijn.
In de praktijk is dit wat minder, maar hier kun je geen pijl op trekken.
Bij mijn weten bestaat er trouwens geen school in Heerlen, deze locatie is verplaatst naar Eindhoven.
Hou er met solliciteren wel rekening mee dat de hele procedure wel een jaar (kan) duren.
In de praktijk is dit wat minder, maar hier kun je geen pijl op trekken.
Bij mijn weten bestaat er trouwens geen school in Heerlen, deze locatie is verplaatst naar Eindhoven.
Hou er met solliciteren wel rekening mee dat de hele procedure wel een jaar (kan) duren.
-
Mohaa TS
- Infopolitie Gast
Ik zit zelf in Apeldoorn en had vorig kwartiel één dag in de week les tot 21:30 uur. De rest van de week stonden we ingeroosterd tot 17:30 uur, maar regelmatig schuiven er wat uurtjes op zodat je eerder vrij bent. Naarmate je verder in de opleiding zit nemen de contacturen af en wordt het steeds meer zelfstudie.
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
lady TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast