Alleen kom je dan al gauw op artikel 5 WVW 1994 terecht......::Frans::.. schreef:correct forever, en nu komt het kromme van het verhaal, een invalide met een geldige kaart mag (in een zeer groot aantal gemeenten geldt nagenoeg de hele (binnen)stad als parkeerverbodszone) dus wel NAAST een laad/loshaven gaan parkeren, maar niet erin.....![]()
![]()
![]()
Vreemde jongens, die wetgevers.....![]()
![]()
invalidenparkeerkaart
Moderator: Moderatorteam
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Stay safe out there.
Je bent een flinke verbalisant als je een invalide, met een geldige invalidenkaart, die dus volledig legaal staat geparkeerd in een parkeerverbod een art. 5 meegeeft..... Overigens ben ik het met je eens, maar dat terzijde.... Je krijgt het gewoon niet gemakkelijk rond, en dan nog daargelaten dat je een complete tik-pv moet opmaken waarin JIJ de overlast aantoont......
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Voor hinderlijk parkeren kan je wel degelijk een mini uitschrijven. Feitcode R 395 B hoef je echt niet te typen. Wel goed de hinder omschrijven uiteraard...::Frans::.. schreef:Je bent een flinke verbalisant als je een invalide, met een geldige invalidenkaart, die dus volledig legaal staat geparkeerd in een parkeerverbod een art. 5 meegeeft..... Overigens ben ik het met je eens, maar dat terzijde.... Je krijgt het gewoon niet gemakkelijk rond, en dan nog daargelaten dat je een complete tik-pv moet opmaken waarin JIJ de overlast aantoont......
Stay safe out there.
- rijschoollucassen
- Roepnaam: Jaap
- Geslacht:
-
andre TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Er is toch geen wegbeheerder te vinden die alleen een onderbord op een paal zet... Of ben ik nu te voorbarig en schat ik de wegbeheerders te hoog in?MotoRon schreef:Zou de dader dan ook een stuk van de paal meegenomen hebben? Het onderbord zit zo hoog dat er geen bord meer boven pastzijlvaart67 schreef:Ik denk eerder dat er ergens een bord op een studentenkamer prijkt...