want ik had geen gordel om maar het de boete is 75 euro
is 75 euro boete voor niet gordel dragen corect
Moderator: Moderatorteam
Klopt, heel veel boetebedragen zijn door het rijk verhoogt per januari 2006.leen schreef:ey hallo ik heb vandaag een bekeuring gehad
want ik had geen gordel om maar het de boete is 75 euro![]()
![]()
is 75 euro boete voor niet gordel dragen corect
Ze hebben het niet "snel" verdiend.leen schreef:okeej das lekker dan
hebben ze weer snel verdiend beetje jammer dat ze zo doen
logies dat er bij ons op rozenburg gewoon een oorlog is tussen politie en wij de *hangjongeren wat ze zeggen*
Da's nou tch jammer, dat er oorlog is ontstaan omdat jij je gordel niet aandeed.leen schreef:okeej das lekker dan
logies dat er bij ons op rozenburg gewoon een oorlog is tussen politie en wij de *hangjongeren wat ze zeggen*
In de media is al sinds november 2005 aandacht besteedt aan de wijzigingen van de sanctietarieven voor Mulderfeiten. Had u ook kunnen weten.leen schreef:okeej das lekker dan
drive safe4safety
Ja op zo'n fijne en eerlijke manier. Vooral de verlaging is benadrukt, dat de boetes over de gehele linie zijn verhoogd daar is nauwelijks of geen aandacht aan besteed.ThunderSTreak schreef: In de media is al sinds november 2005 aandacht besteedt aan de wijzigingen van de sanctietarieven voor Mulderfeiten. Had u ook kunnen weten.
Puur vanwege het politieke verkoopargument.R.A. schreef:ALs gevaarlijke overtredingen duurder zjn geworden, waarom dan moiel bellen 10 euro goedkoper????
De tarieven worden in de regel tweejaarlijks herzien door het toepassen van een indexering naar aanleiding van de consumentenprijsindex alle huishoudens en worden vastgesteld bij wijziging van de onderhavige AMvB. Om de samenhang en het evenwicht tussen aan gedragingen gekoppelde tarieven te vergroten ( ?????, was die er niet dan, als er toch geen duidelijke stijlbreuk is? Zie hieronder.)is eenmalig van deze indexering afgezien en zijn de tarieven vastgesteld met behulp van het zogenoemde Tarievenhuis.
Toepassing van dit Tarievenhuis heeft geleid tot een nieuwe opzet van de tarieven, waarbij overigens geen grote stijlbreuken met het verleden zijn waar te nemen.
"Kunt u gaan naar locatie X, daar heeft een verlaten plaats ongeval plaats gevonden. Getuigen konden echter het kenteken niet lezen want deze was niet normaal leesbaar. Misschien kunt u even uitkijken naar dat voertuig".Ik zie b.v. niet in wat aan één kapot lampje van de kentekenplaatverlichting of een vuile kentekenplaat zo verkeersonveilig is dat die boetes ook zijn verhoogd.
Het gaat om de gevaarzetting, niet om allerlei bijkomende omstandigheden of voorvallen.rich schreef:"Kunt u gaan naar locatie X, daar heeft een verlaten plaats ongeval plaats gevonden. Getuigen konden echter het kenteken niet lezen want deze was niet normaal leesbaar. Misschien kunt u even uitkijken naar dat voertuig".Ik zie b.v. niet in wat aan één kapot lampje van de kentekenplaatverlichting of een vuile kentekenplaat zo verkeersonveilig is dat die boetes ook zijn verhoogd.