Het doet 'ons' goed dat er mensen zijn die met ons mee leven en inzien dat het (ook) politiewerk niet uit alleen bekeuringen uitschrijven bestaat.
Alleen dat al helpt om traumatische gebeurtenissen een plaatsje te geven.
Gisteren "onverwacht slecht nieuws" bij een moeder met twee jonge kinderen moeten brengen. Mijn persoonlijke ervaring is dat de meldkamer en de collega's je dan gewoon met rust laten. Zij weten namelijk wat voor inpact dat heeft.......
gr
traumatische ervaringen
Moderator: Moderatorteam
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
FlyingDutchman TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
-
appiehappie
- Geslacht:
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
eehh opgelost in de situatie zelf of na afloop? situatie zelf was rap klaar dmv dienstwapen (niet geschoten, dan had het wel in het nieuws gestaanappiehappie schreef:Dit soort situaties kunnen dus ook traumatisch werken.
Hoe heb je het opgelost? Praten als brugman, en daarna thuis een paar biertjes?
Lijkt me niet echt een lekkere situatie.
Verder eigenlijk niks mee gedaan. zat daardoor al in de overuren en ben thuis lekker gaan slapen. na het forum nog even opgefleurd te hebben in de nachtelijke uurtjes
@Kale: ja sorry, volgende keer vraag ik of ze een echt groot mes meenemen
een at had overigens ook nog een vork bij zich, gewoon uit de bestekbak. Alleen waren de tanden dusdanig verbogen dat je aan twee kanten een hele vieze weerhaak hebt, puur en alleen om iemand te verminken. Het aanblik van dat vieze ding is minder fijn dat zo'n 'simpel' mes.
Wie rent, bekent!