Wie kan mij helpen?
Ik moet een verslag maken over het verschil tussen stadswacht en de politie.. Maar overal waar ik zoek, vind ik niet de goede dingen!! Wie kan mij hier mee helpen om een goed verslag in te leveren? Alstublieftt.. Anders kun je mij ook email .. lisa_xxx1 AT hotmail DOT com
Hoi Lisa,
ik vroeg dat omdat we studenten van de politieopleiding of het brugjaar politie niet alles willen voorkauwen en zelf dingen op laten zoeken omdat je hier veel meer van leert.
Op de volgende sites vind je waarschijnlijk wel wat over de politie en stadswacht.
O nee? Voor jou dus niet he, woon je nog bij mama en papa thuis? Leuke praatjes over hoe mooi het wel niet is om als politie te werken, dat je het niet om het geld doet... klopt ook allemaal, maar toch is het salaris niet echt aantrekkelijk, helemaal niet voor het risico dat je tegenwoordig loopt! We hadden het er pas nog over in een topic, als een politie tegenwoordig weinig verdient en haast niet rondkomt, laat staan een stadswacht..
klopt ook allemaal, maar toch is het salaris niet echt aantrekkelijk, helemaal niet voor het risico dat je tegenwoordig loopt!
Neem een gemiddeld salaris van een euro of 1500 wat je als startend agent verdient. De meesten vinden dit niet veel. 1800 Euro is meer en 2300 euro is nog meer. Is het verschil van 800 een mooie vergoeding voor het risico dat je loopt? Ik laat me namelijk voor 800 euro meer ook liever geen baksteen voor mn hoofd gooien en mocht dit wel een keer gebeuren dan is de pijn met een salaris van 5000 euro net zo groot.
klopt ook allemaal, maar toch is het salaris niet echt aantrekkelijk, helemaal niet voor het risico dat je tegenwoordig loopt!
Neem een gemiddeld salaris van een euro of 1500 wat je als startend agent verdient. De meesten vinden dit niet veel. 1800 Euro is meer en 2300 euro is nog meer. Is het verschil van 800 een mooie vergoeding voor het risico dat je loopt? Ik laat me namelijk voor 800 euro meer ook liever geen baksteen voor mn hoofd gooien en mocht dit wel een keer gebeuren dan is de pijn met een salaris van 5000 euro net zo groot.
was dit maar zo, haal er maar 300 a 400 euro vanaf hoor voor 38 uur werken incl onregelmatigheid. Bij 1200 houdt t wel op en dan heb ik t niet over beginnend agent, maar bijna hoofdagent. 1500 euro, das alleen nog maar gebeurd toen ik vakantiegeld erbij kreeg.
Als ik zo op de verhalen mag afgaan mag je ook zeggen dat het politiewerk een avontuur is, en dat het een mooie ervaring is. Je bouwd meer mensenkennis op, je krijgt meer levenservaring, en je werkt met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. En dan vind ik persoonlijk dat geld niet zo belangrijk, het gaat om het werk, maar je moet natuurlijk wel rondkomen.
Geld is denk ik nooit tegen het risoco op te bieden, want het verminderd niet de lasten die je meedraagt/oploopt van je werk.