Politiemotor

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

leo TS
Infopolitie Gast

kenteken

Ongelezen bericht door leo »

goeie dag een vraag hoe ken ik agter iemants zijn naam komen als ik ze kentene heb al vast bedankt
L.A.W. TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door L.A.W. »

goeie dag een vraag hoe ken ik agter iemants zijn naam komen als ik ze kentene heb al vast bedankt
Ikke niet begrijp... :lol: :lol:

eigenlijk kan dat niet, wel kan je via een site van het rdw: https://info.apk.nl/ovi/oviinvoer.aspx voertuiggegevens opvragen over de apk en zo, maar daar zit je denk ik niet op te wachten.
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

L.A.W. schreef:

Ikke niet begrijp... :lol: :lol:

eigenlijk kan dat niet, wel kan je via een site van het rdw: https://info.apk.nl/ovi/oviinvoer.aspx voertuiggegevens opvragen over de apk en zo, maar daar zit je denk ik niet op te wachten.
Dat kan volgens mij wel. Moet je naar RDW gaan, en tegen betaling kun je de gegevens opvragen. De eigenaar van het kenteken moet wel eerst toestemming geven...
L.A.W. TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door L.A.W. »

maar als de kentekenhouder toestemming zou geven kan je het ook gewoon aan het vragen... :wink:

Maar van die regeling wist ik niks af,ik ga gelijk even zoeken op de site van het rdw 8)
DiNozzo
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door DiNozzo »

Vraag voor onze gast:

Waarom wil je dat?
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door The Scorpion »

Bim schreef:
Gino schreef: Oplossing gewoon van de motor afrijden? Nu het toch al in de mode is....??? :?

zelfs bedoeld als cynisch grapje is deze opmerking niet leuk ....
wel leuk.
Wie rent, bekent!
sunwave TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door sunwave »

Julio schreef:Dat kan volgens mij wel. Moet je naar RDW gaan, en tegen betaling kun je de gegevens opvragen. De eigenaar van het kenteken moet wel eerst toestemming geven...
Klopt, ook kan het via een andere manier, maar denk niet dat het handig is om deze hier te vermelden ;)

Iig mijn kenteken is geblokkeerd hiervoor, bevraging door derden, vandaag de bevestiging binnengekregen. Nsis e.d. gaan natuurlijk nog wel.
Gino TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gino »

Ja bedankt Scorp!!!, vat het tenminste anders op, zal het zeker goed met je kunnen vinden in de mawa, zoals je zelf eerder aangaf.

Ik tweifelde al het te wissen, dat van dat grapje..
(Nogmaals sorry voor diegene die het niet zo leuk vonden, maar het is dus totaal als (misschien dan flauwe) grap bedoelt, niets meer niets minder, en ter herhaling,ik ben hier TEN STRENGST op tegen natuurlijk...
Gesloten