Politiemotor
Moderator: Moderatorteam
-
L.A.W. TS
- Infopolitie Gast
Ikke niet begrijp...
goeie dag een vraag hoe ken ik agter iemants zijn naam komen als ik ze kentene heb al vast bedankt
eigenlijk kan dat niet, wel kan je via een site van het rdw: https://info.apk.nl/ovi/oviinvoer.aspx voertuiggegevens opvragen over de apk en zo, maar daar zit je denk ik niet op te wachten.
Dat kan volgens mij wel. Moet je naar RDW gaan, en tegen betaling kun je de gegevens opvragen. De eigenaar van het kenteken moet wel eerst toestemming geven...L.A.W. schreef:Ikke niet begrijp...
goeie dag een vraag hoe ken ik agter iemants zijn naam komen als ik ze kentene heb al vast bedankt
![]()
![]()
eigenlijk kan dat niet, wel kan je via een site van het rdw: https://info.apk.nl/ovi/oviinvoer.aspx voertuiggegevens opvragen over de apk en zo, maar daar zit je denk ik niet op te wachten.
-
L.A.W. TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
sunwave TS
- Infopolitie Gast
Klopt, ook kan het via een andere manier, maar denk niet dat het handig is om deze hier te vermeldenJulio schreef:Dat kan volgens mij wel. Moet je naar RDW gaan, en tegen betaling kun je de gegevens opvragen. De eigenaar van het kenteken moet wel eerst toestemming geven...
Iig mijn kenteken is geblokkeerd hiervoor, bevraging door derden, vandaag de bevestiging binnengekregen. Nsis e.d. gaan natuurlijk nog wel.
-
Gino TS
- Infopolitie Gast
Ja bedankt Scorp!!!, vat het tenminste anders op, zal het zeker goed met je kunnen vinden in de mawa, zoals je zelf eerder aangaf.
Ik tweifelde al het te wissen, dat van dat grapje..
(Nogmaals sorry voor diegene die het niet zo leuk vonden, maar het is dus totaal als (misschien dan flauwe) grap bedoelt, niets meer niets minder, en ter herhaling,ik ben hier TEN STRENGST op tegen natuurlijk...
Ik tweifelde al het te wissen, dat van dat grapje..
(Nogmaals sorry voor diegene die het niet zo leuk vonden, maar het is dus totaal als (misschien dan flauwe) grap bedoelt, niets meer niets minder, en ter herhaling,ik ben hier TEN STRENGST op tegen natuurlijk...