Inloggen

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gast TS
Infopolitie Gast

Inloggen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik probeer al de hele dag in the loggen (thelighted), heb al nieuw password aangevraagd en alles. Als ik inlog komt er te staan: u bent ingelogd. Daarna, 2 sec later, wordt ik doorgelinkt naar de beginpagina en moet ik weer inloggen. Ik zit dus in een cirkeltje. Iemand???
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

Misschien dat je je cookies even moet verwijderen en daarna proberen opnieuw in te loggen ???
Is maar een gokje van een leek.

Probeer anders Frans even een e-mailtje te sturen ???
Dusty
Deskundige
Geslacht:

Re: Inloggen

Ongelezen bericht door Dusty »

Anonymous schreef:Als ik inlog komt er te staan: u bent ingelogd. Daarna, 2 sec later, wordt ik doorgelinkt naar de beginpagina en moet ik weer inloggen. Ik zit dus in een cirkeltje. Iemand???
Dat heb ik ook (bijna) altijd.
Om dit te voorkomen dien je meteen op het woordje "hier" te klikken wat in het blauw wordt weergegeven; er staat iets in de trant van: "U wordt nu doorgelinkt naar het forum. Klik hier als dat niet het geval is."
Ben je net te laat, wat vaak het geval is, ga dan een pagina terug en klik nogmaals op het woordje "hier".
Een hele goede kans dat het dan wel lukt.
Succes. 8)
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Ongelezen bericht door Frans »

@thelighted,

Beste is inderdaad even je cookie van het forum te verwijderen. Als je met Firefox inlogt en het lukt niet probeer het dan eens met IE (lijkt me stug dat daar verschil in zit, maar toch)

Mail me anders even rechtstreeks...;-)
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gast TS
Infopolitie Gast

Even een vraagje dat ik niet waardig vind om er een topic van te maken. Is er een weg om toch te registreren wanneer je alleen een email adres hebt dat gratis en makkelijk aan te maken is. Ik probeer me al via verschillende emails te registreren zoals @lycos.nl (voor de berheerder die me herkent) maar er is geen gaatje te vinden. Kan ik nu geen onderdeel uitmaken van dit forum en alleen maar als gast actief blijven?.
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Anonymous schreef:Even een vraagje dat ik niet waardig vind om er een topic van te maken. Is er een weg om toch te registreren wanneer je alleen een email adres hebt dat gratis en makkelijk aan te maken is. Ik probeer me al via verschillende emails te registreren zoals @lycos.nl (voor de berheerder die me herkent) maar er is geen gaatje te vinden. Kan ik nu geen onderdeel uitmaken van dit forum en alleen maar als gast actief blijven?.
Hier is kennelijk voor gekozen om misbruik e.d. te voorkomen. Wat voor internetprovider en verbinding heb je? Meestal krijg je van je provider namelijk een emailadres, daar kun je je dan wel mee registreren.
PJ TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door PJ »

heb met firefox ook af en toe dat probleem met inloggen o.a. vanavond weer.
Gast TS
Infopolitie Gast

foreverblue schreef:
Anonymous schreef:Even een vraagje dat ik niet waardig vind om er een topic van te maken. Is er een weg om toch te registreren wanneer je alleen een email adres hebt dat gratis en makkelijk aan te maken is. Ik probeer me al via verschillende emails te registreren zoals @lycos.nl (voor de berheerder die me herkent) maar er is geen gaatje te vinden. Kan ik nu geen onderdeel uitmaken van dit forum en alleen maar als gast actief blijven?.
Hier is kennelijk voor gekozen om misbruik e.d. te voorkomen. Wat voor internetprovider en verbinding heb je? Meestal krijg je van je provider namelijk een emailadres, daar kun je je dan wel mee registreren.
Jep weet ik maar dat email adres is helaas van iemand anders hier. En het lijkt me onhandig om het te lenen/gebruiken.
Botje
OnTroerend goed
Agent

Ongelezen bericht door Botje »

Bij veel providers is het mogelijk meerdere adressen aan te maken met afzonderlijke wachtwoorden. Neem eens contact op met degene waar het e-mailadres van is en vraag of hij (of zij) dat kan regelen.
Laatst gewijzigd door Botje op 01 nov 2005, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Anonymous schreef:
foreverblue schreef:
Jep weet ik maar dat email adres is helaas van iemand anders hier. En het lijkt me onhandig om het te lenen/gebruiken.
In principe heb je dat email adres maar 1x nodig. Zo onhandig lijkt het me dus niet, maar het is uiteraard je eigen keuze.
Gast TS
Infopolitie Gast

hmm Ja laat ik dat maar doen. :D
Gesloten