Inloggen
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Inloggen
Ik probeer al de hele dag in the loggen (thelighted), heb al nieuw password aangevraagd en alles. Als ik inlog komt er te staan: u bent ingelogd. Daarna, 2 sec later, wordt ik doorgelinkt naar de beginpagina en moet ik weer inloggen. Ik zit dus in een cirkeltje. Iemand???
Re: Inloggen
Dat heb ik ook (bijna) altijd.Anonymous schreef:Als ik inlog komt er te staan: u bent ingelogd. Daarna, 2 sec later, wordt ik doorgelinkt naar de beginpagina en moet ik weer inloggen. Ik zit dus in een cirkeltje. Iemand???
Om dit te voorkomen dien je meteen op het woordje "hier" te klikken wat in het blauw wordt weergegeven; er staat iets in de trant van: "U wordt nu doorgelinkt naar het forum. Klik hier als dat niet het geval is."
Ben je net te laat, wat vaak het geval is, ga dan een pagina terug en klik nogmaals op het woordje "hier".
Een hele goede kans dat het dan wel lukt.
Succes.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Even een vraagje dat ik niet waardig vind om er een topic van te maken. Is er een weg om toch te registreren wanneer je alleen een email adres hebt dat gratis en makkelijk aan te maken is. Ik probeer me al via verschillende emails te registreren zoals @lycos.nl (voor de berheerder die me herkent) maar er is geen gaatje te vinden. Kan ik nu geen onderdeel uitmaken van dit forum en alleen maar als gast actief blijven?.
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
Hier is kennelijk voor gekozen om misbruik e.d. te voorkomen. Wat voor internetprovider en verbinding heb je? Meestal krijg je van je provider namelijk een emailadres, daar kun je je dan wel mee registreren.Anonymous schreef:Even een vraagje dat ik niet waardig vind om er een topic van te maken. Is er een weg om toch te registreren wanneer je alleen een email adres hebt dat gratis en makkelijk aan te maken is. Ik probeer me al via verschillende emails te registreren zoals @lycos.nl (voor de berheerder die me herkent) maar er is geen gaatje te vinden. Kan ik nu geen onderdeel uitmaken van dit forum en alleen maar als gast actief blijven?.
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Jep weet ik maar dat email adres is helaas van iemand anders hier. En het lijkt me onhandig om het te lenen/gebruiken.foreverblue schreef:Hier is kennelijk voor gekozen om misbruik e.d. te voorkomen. Wat voor internetprovider en verbinding heb je? Meestal krijg je van je provider namelijk een emailadres, daar kun je je dan wel mee registreren.Anonymous schreef:Even een vraagje dat ik niet waardig vind om er een topic van te maken. Is er een weg om toch te registreren wanneer je alleen een email adres hebt dat gratis en makkelijk aan te maken is. Ik probeer me al via verschillende emails te registreren zoals @lycos.nl (voor de berheerder die me herkent) maar er is geen gaatje te vinden. Kan ik nu geen onderdeel uitmaken van dit forum en alleen maar als gast actief blijven?.
Bij veel providers is het mogelijk meerdere adressen aan te maken met afzonderlijke wachtwoorden. Neem eens contact op met degene waar het e-mailadres van is en vraag of hij (of zij) dat kan regelen.
Laatst gewijzigd door Botje op 01 nov 2005, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
In principe heb je dat email adres maar 1x nodig. Zo onhandig lijkt het me dus niet, maar het is uiteraard je eigen keuze.Anonymous schreef:Jep weet ik maar dat email adres is helaas van iemand anders hier. En het lijkt me onhandig om het te lenen/gebruiken.foreverblue schreef:Hier is kennelijk voor gekozen om misbruik e.d. te voorkomen. Wat voor internetprovider en verbinding heb je? Meestal krijg je van je provider namelijk een emailadres, daar kun je je dan wel mee registreren.Anonymous schreef:Even een vraagje dat ik niet waardig vind om er een topic van te maken. Is er een weg om toch te registreren wanneer je alleen een email adres hebt dat gratis en makkelijk aan te maken is. Ik probeer me al via verschillende emails te registreren zoals @lycos.nl (voor de berheerder die me herkent) maar er is geen gaatje te vinden. Kan ik nu geen onderdeel uitmaken van dit forum en alleen maar als gast actief blijven?.