Ben toch wel benieuwd...
Minimumloon Politie
Moderator: Moderatorteam
-
Neoprodigy TS
- Infopolitie Gast
Minimumloon Politie
Wie kan mij vertellen waarom het minimumloon van 23 jaar en ouder bij de Politie is vastgesteld op €1202 bruto p/m terwijl dat er op de site van het Ministerie van SZW het wettelijk minimum loon voor 23 jaar en ouder vanaf 1 januari 2005 staat vastgesteld op €1264,80 bruto p/m?
Ben toch wel benieuwd...
Ben toch wel benieuwd...
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
-
smokingbeaver TS
- Infopolitie Gast
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
-
appiehappie
- Geslacht:
Het moet wel een wisselwerking zijn en laten we eerlijk zijn gemiddeld 1500 euro netto per maand voor een hoofdagent staat totaal niet in verhouding met het dagelijks werk en de verharding in de maatschappij, zeg maar geweld tegen de politie (is tegenwoordig dagelijks werk).appiehappie schreef:Politieagent wordt je omdat je het een mooi beroep vind, niet voor het geld.
Tenminste, dat is mijn idee, omdat je in andere sectoren minder hoeft te leren en te ondergaan voor meer geld.
Het is een roeping, denk ik.
Een roeping is mooi, maar moet wel mijn vaste lasten kunnen blijven betalen
mashi
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Voor 1800 euro laat ik me liever ook niet voor mijn hoofd meppenHet moet wel een wisselwerking zijn en laten we eerlijk zijn gemiddeld 1500 euro netto per maand voor een hoofdagent staat totaal niet in verhouding met het dagelijks werk en de verharding in de maatschappij, zeg maar geweld tegen de politie (is tegenwoordig dagelijks werk).
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Ik laat me zowiezo niet meppen, althans probeer het altijd een stap voor te zijn en dat lukt me tot nu toe aardig 
Maar goed blijft dat het gemiddelde salaris zwaar achtergesteld is. Zoutbergje in de wonde....Student in spee kan tegenwoordig onder bepaalde voorwaarden onderhandelen over een salaris alvorens hij/zij aangenomen wordt.
Met als reslutaat de student verdient bij zijn/haar installatie als agent al meer als een gemiddelde agent die al de nodige jaren op straat bivakeerd.
Slechte zaak en dan nuanceer ik met groot verbeeldingsvermogen.
mashi
Maar goed blijft dat het gemiddelde salaris zwaar achtergesteld is. Zoutbergje in de wonde....Student in spee kan tegenwoordig onder bepaalde voorwaarden onderhandelen over een salaris alvorens hij/zij aangenomen wordt.
Met als reslutaat de student verdient bij zijn/haar installatie als agent al meer als een gemiddelde agent die al de nodige jaren op straat bivakeerd.
Slechte zaak en dan nuanceer ik met groot verbeeldingsvermogen.
mashi