Waarom een Topic afsluiten

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Paul TS
Infopolitie Gast

Waarom een Topic afsluiten

Ongelezen bericht door Paul »

Waarom wordt een topic die juist interessant begint te worden afgekapt, ik vind dat jammer. Mijns inziens wordt er op deze manier een wij/zij imago geschapen terwijl wanneer we er wat langer over discusiëren we wellicht best wat nader tot elkander kunnen komen.

Dacht namelijk ook dat deze site daarvoor o.m. bedoeld is.

Als voorbeeld haal ik de topic Geknoei met feitcode, mag dat? aan.
appiehappie
Lid
Geslacht:

Ongelezen bericht door appiehappie »

Meld je even aan als lid, dan zal je zien dat er in het ledengedeelte wel door gediscussieerd wordt.

In het gastengedeelte houdt men het graag kort en bondig.

Dus wanneer je je aanmeldt dan kun je in het ledengedeelte verder praten over iets.

gr. Appiehappie
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door The Scorpion »

vaak wordt het welles/nietes tussen eigenwijze burgers en eigenwijze forumleden. wordt uiteindelijk bijna altijd met modder gooien, is niet de bedoeling.
Wie rent, bekent!
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Re: Waarom een Topic afsluiten

Ongelezen bericht door Frans »

Paul schreef:Waarom wordt een topic die juist interessant begint te worden afgekapt, ik vind dat jammer. Mijns inziens wordt er op deze manier een wij/zij imago geschapen terwijl wanneer we er wat langer over discusiëren we wellicht best wat nader tot elkander kunnen komen.

Dacht namelijk ook dat deze site daarvoor o.m. bedoeld is.

Als voorbeeld haal ik de topic Geknoei met feitcode, mag dat? aan.
Als je een positieve bijdrage kunt leveren aan een draadje wat al is gesloten (geldt ook altijd in het besloten deel) kun je heel simpel dit verzoek aangeven bij een van de mods, en wordt het draadje zonder probleem weer geopend.

Je moet dit onderdeel eigenlijk zien als de balie van een bureau. Iemand (een burger) komt op het bureau binnen, stelt een vraag, krijgt een antwoord en vertrekt weer en heeft geen zin om ellenlange discussies te volgen. Vandaar dus het inderdaad snelle(re) sluiten van draadjes hier.
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Venzent TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Venzent »

In het overige gedeelte waar je kan komen als je geregistreerd bent, kun je naar hartelust discusieren. Soms zelfs tot "bloedens" aan toe :wink:
Gesloten